Vista Vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Beste mensen,

Ik ben sinds gister in het bezit van Windows Vista Home Premium, en ik heb hier twee vragen over:

1. In de map (Stefan) wat bij XP: Mijn documenten is staan er geen icoontjes meer bij de mappen Contacts en Desktop.

2. Omdat ik per ongeluk die 2 mappen verwijderd had is de naam ook Engels geworden, hoe verander ik dit?

3. Als ik spellen speel dan komen de Saved Files in de map: Documenten, hoort dit?

M.V.G. en alvast bedankt Stefan

Edit: Probleem 1 en 2 zijn opgelost, nu alleen nog probleem 3! (Opnieuw Opgestart)

Laatst bewerkt:
ja, het is volkomen normaal dat je saved files van spellen gewoon opgeslagen worden in je documenten.

Ik vind het ook handig om alles te backuppen. :thumb:

Ja, als de ontwikkelaar de richtlijnen van Microsoft volgt dan komen de savegames in de documenten map. Meestal wordt er wel een aparte map per spel aangemaakt waar de bestanden in komen te staan.

Ja, als de ontwikkelaar de richtlijnen van Microsoft volgt dan komen de savegames in de documenten map. Meestal wordt er wel een aparte map per spel aangemaakt waar de bestanden in komen te staan.

Kunnen die niet in de map: Opgeslagen spellen

???????

Als jij kunt aangeven waar het spel die bestanden moet opslaan wel. Maar ik ken geen spel waarbij dat kan. Eigenlijk zou dus, nee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan