Vista weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

readme plz

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2009
Hallo!

Ik heb een probleem, een vervelend probleem.
Ik heb sinds een week of twee een nieuwe PC met Vista (OEM) gekocht.
Maar nou wilde ik Ubuntu er naast vista op zetten maar nu staat vista er niet meer op(waarschijnlijk overgeschreven door ubuntu) nou wil il vista er weer terug op zetten maar ik heb geen geldige product key.Hoe lrijg ik vista er weer (legaal) op?
alvast bedankt.

readme plz

Als je een nieuwe pc met een OEM hebt gekocht ben je in het bezite van een legale key. Was er herstel CD bij de pc of zit er een herstelpartitie op je harde schijf?

Ik heb er geen installatie cd bij gekregen (krijg je bijna toch nooit).:(:(:(
Volgens mij heeft hij maar 1 partitie toen ik hem kocht.Het was trouwens een packard bell.

Hallo!

Ik heb een probleem, een vervelend probleem.
Ik heb sinds een week of twee een nieuwe PC met Vista (OEM) gekocht.
Maar nou wilde ik Ubuntu er naast vista op zetten maar nu staat vista er niet meer op(waarschijnlijk overgeschreven door ubuntu) nou wil il vista er weer terug op zetten maar ik heb geen geldige product key.Hoe lrijg ik vista er weer (legaal) op?
alvast bedankt.

readme plz
Die moét je hebben bij een OEM. Die key staat op een sticker die op je pc geplakt zit.

Slechts weinigen zijn echt 'alleen op de wereld'. Loop naar een buurman / familielid / kennis, whatever en leen de Windows DVD (Belangrijk, wel exact dezelfde versie als die op de machine stond!!!) Op het moment dat tijdens de installatie om je serial wordt gevraagd, voer je je eigen serial in.

Vervolgens kopieer je de DVD (voor toekomstige rampen........... dan heb je er één en hoef je niet weer te lenen).

Nu nog even bij Packard de drivers ophalen voor bepaalde apparaatjes in je pc en klaar is 'readme plz'.

Laatst bewerkt:
Hij is inderdaad wel geldig maar maar ik krijs steeds het product key not valid gezeur van windows, kan het zijn omdat het een oem versie is?.En als ik de intallatie dvd kopieer moet ik het als een .iso image branden?

Simpelweg kiezen voor DVD kopiëren.
Je zal overigens niet de eerste zijn die een letter of cijfer van de key verkeerd intepreteert:

0 of O
I of L
5 of 8

soms zijn de letters / cijfers zeer veel gelijkend op een andere. Laat iemand anders ook eens de key oplezen.

Andere oorzaak kan zijn: niet dezelfde versie als die op je pc stond! Is het 101% dezelfde versie???

Laatst bewerkt:
Dan zin er m.i. 2 mogelijkheden:

1. iemand heeft je een dubbel oortje aangenaaid -> is het een nieuwe pc uit de winkel, of een tweede hands van de 'Marktplaats???
2. jij schrijft onwaarheden en je hebt geen key, maar gebruikt die van een ander.

Optie 2 is denk ik niet aan de orde want ik ga er altijd vanuit dat mensen hier de waarheid schrijven en dús heb jij een keurig nette Windows serial op een sticker op je pc en moeten we naar optie 1???

Als je geen Herstel Dvd heb staat er onderaan je computer kast of op je (ORIGINELEN VOEDING)

De product code. bij mij staat ie onder aan de kast ik heb HP

Als je geen Herstel Dvd heb staat er onderaan je computer kast of op je (ORIGINELEN VOEDING)

De product code. bij mij staat ie onder aan de kast ik heb HP
Ehh, heb je die rode regel tekst in het bericht van 18.48 uur ook gelezen?

1. PC is nieuw van media markt.
2. Ik heb zo'n sticker met Windows Vista® Home Premium OEMAct
Packard Bell.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan