Vista wil niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterVeen

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2001
Hoi allemaal,

Ik heb 2 nieuwe hd's gekocht en in RAID 0 gezet.Nieuwe drivers gedownload. doe een clean install van Vista Ultimate. Alles lijkt goed te gaan tot er een scherm komt met:

WINDOWS COULD NOT UPDATE BOOT CONFIGURATION. Ik snap het niet want er is toch niets te updaten op een lege schijf? Heb op mijn andere hd met XP Pro een dual boot geprobeerd met het zelfde resultaat. Heb bij microsoft gekeken en ik moest iets in het register aanpassen. maar dat kan niet als je geen register hebt. Zou het aan mijn iets verouderde BIOS liggen?.Ik word gestoord hier van. Ideeen graag.

AMD 3800+ A8N-SLI DE LUXE Phoenix-Award Bios rev. 1002

alvast bedankt,

Peter

Heb de bios vernieuwd naar rev. 1805. maar niets. Hij installeerd alles maar bij installing updates komt die melding. Zit dan niet op internet maar bij een eerdere poging op mijn XP HD zat ik wel op internet. Maar toen hetzelfde verhaal.
In ieder geval bedankt. Ik ga toch maar weer eens naar Microsoft site

:evil:

He Modac zag je link. Ik heb geen ide drive in mijn systeem maar ga de single Sate schijf ontkoppelen en kijken wat er gebeurd. Fingers crossed!!!

heb je geen speciale drivers voor asus nodig om je hdd's in raid0 te laten draaien in vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan