vista (windows) mail kan niet zenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristofvds

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
hallo

als ik in vista mail klik op verzenden ontvangen dan krijg ik een venster waarin normaal staat bezig met ontvangen van mail en daaronder bezig met verzenden.
vanaf gisteren staat de regel bezig met verzenden er niet meer bijgevolg er worden geen mails verzonden. en als ik het ^programma afsluit dan zegt hij wilt u de mails van postvak uit verzenden dan klik ik op ja ma sluit gewoon af doet niks,
ik heb ùijn accounts opnieuw ingesteld en op verschillende site's van microsoft gekeken ma vind geen oplossing

mvg,

kristof

Ik neem aan dat je via provider ook op internet kan kijken of er nog email open staan.

vista mail

sinds een paar dagen kan ik ook niet meer mijn outbox legen... er is een soort spookmailtje in blijven hangen, ik verzond nl een mail , terwijl door een update van windows mijn pc opnieuw werd opgestart, daardoor werd hij wel verstuurt maar er bleef een soort leeg kopie achter in mijn outbox, daardoor kan ik niks meer versturen, en kan het bericht ook niet verwijderen.. ook niet via de c/ directory.. moet ik nu vista opnieuw installeren ?
mvr gr bobbo

oplossing

Hallo

merci voor reactie.
ik heb ook enkele sppokmailtjes gevonden omdat windows mail is uitgezet geweest toen hij aan het zenden was.3
>>> oplossing is als volgt: windows mail opstarten en dan op off line werken zetten en dan kun je in postvak uit de spookmailtjes wissen. het isook mogenlijk dat je de nog te zenden mailtjes ook moet wissen.
dan moet je terug instellen op on line werken en het programma sluiten en opnieuw openen.
zo heb ik dit bij mij kunnen oplossen.

groetjes,

kristof

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan