(vista)world of warcraft crasht van 10sec!!!???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, maakt nie uit. Laat deze in ieder geval wel uitstaan, hier zijn veel problemen mee. Ik zit echt te denken aan je videokaart maar ik zou het niet 100% zeker weten. :confused:

Ok, maakt nie uit. Laat deze in ieder geval wel uitstaan, hier zijn veel problemen mee. Ik zit echt te denken aan je videokaart maar ik zou het niet 100% zeker weten. :confused:

dan verwisselen haal die van me pa er uit alleen weet niet waar die drivers liggen optie??

Dat is een zeer goede optie.Laat maar wat van je horen.

Dat is een zeer goede optie.Laat maar wat van je horen.

videokaart ligt het niet aan heb wel een nog een anderen oorzaak koeling heb er maar 1 bij me voeding toen ik me kaart er uit haalde heb ik een brandblaar opgelopen ga ventilatortjes bestellen en installeren heb net een ventilator er bij gehouden en het werkte hij deed het tot ik de ventilator er uit haalde bedankt voor je hulp je hoor nog zodra ik me ventilators heb geef ik een een reactie

groet sander

videokaart ligt het niet aan heb wel een nog een anderen oorzaak koeling heb er maar 1 bij me voeding toen ik me kaart er uit haalde heb ik een brandblaar opgelopen ga ventilatortjes bestellen en installeren heb net een ventilator er bij gehouden en het werkte hij deed het tot ik de ventilator er uit haalde bedankt voor je hulp je hoor nog zodra ik me ventilators heb geef ik een een reactie

groet sander

trouwens welke ventilator kan ik het beste halen

http://www.alternate.nl/html/produc...2992&tn=HARDWARE&l1=Koeling&l2=Grafischekaart

Ik ben niet bekend met ventilators. Lijkt me slimmer als je even een nieuwe post maakt, in dat gebied, dat vergroot de kans op een reactie.

You can't own me. I don't play wow. Laat maar iets horen als er een nieuwe fan in zit.:p

You can't own me. I don't play wow. Laat maar iets horen als er een nieuwe fan in zit.:p

heb een nieuwe videokaart gekocht NIVIDIA Geforce 9800 GT alles loop goed en snel dus no problemo ligt duidelijk aan de koeling maar was toch toe aan een nieuwe kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan