sammiesosa
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 aug 2008
En kijk nou eens of je kunt spelen, laat tevens tcp/ip 4 protocol wel aanstaan.
nope nu liep die gelijk vast:S
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En kijk nou eens of je kunt spelen, laat tevens tcp/ip 4 protocol wel aanstaan.
Ok, maakt nie uit. Laat deze in ieder geval wel uitstaan, hier zijn veel problemen mee. Ik zit echt te denken aan je videokaart maar ik zou het niet 100% zeker weten.![]()
Dat is een zeer goede optie.Laat maar wat van je horen.
videokaart ligt het niet aan heb wel een nog een anderen oorzaak koeling heb er maar 1 bij me voeding toen ik me kaart er uit haalde heb ik een brandblaar opgelopen ga ventilatortjes bestellen en installeren heb net een ventilator er bij gehouden en het werkte hij deed het tot ik de ventilator er uit haalde bedankt voor je hulp je hoor nog zodra ik me ventilators heb geef ik een een reactie
groet sander
Ik ben niet bekend met ventilators. Lijkt me slimmer als je even een nieuwe post maakt, in dat gebied, dat vergroot de kans op een reactie.
You can't own me. I don't play wow. Laat maar iets horen als er een nieuwe fan in zit.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.