vista zeer traag .. wil xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
1. mee eens
2. XP drivers mee moeten leveren : mee oneens. Vista is er nu inmiddels al weer een jaar of 4 (of is het 3?) en kent vanaf oktober zijn officïele opvolger in 7. Mag / moet je dan van fabrikanten verwachten dat ze drivers meeleveren voor een OS dat 4 jaar geleden door zijn opvolger is opgevolgd?

tot win 7 officieel uitkomt vind ik van wel :P
ik ga ook meteen voucher gebruiken want ik vind vista persoonlijk 3x niks :P

Dat de moderator van dit topic ons maar moge corrigeren, want ook ik ga nu even offtopic:

ik heb een quad core met 512mb video en 4gb ram.... en ook IK vind vista eigenlijk TE traag... zeg niet dat hij traag is... maar dat vind ik :P
wát dan gaat vreselijk (te) traag in Vista? Ik heb 'slechts' een Core 2 duo (E6850) met 3,3 gig werkend (4 gig geplaatst) DDR2 800 Mhz geheugen in mijn pc'tje en alles, maar dan ook echt álles gaat als een raket binnen Vista.

[edit] ik loog een heel klein beetje, alleen de machine opstarten gaat relatief traag [end edit]

Laatst bewerkt:
Dat de moderator van dit topic ons maar moge corrigeren, want ook ik ga nu even offtopic:

wát dan gaat vreselijk (te) traag in Vista? Ik heb 'slechts' een Core 2 duo (E6850) met 3,3 werkend DDR2 800 Mhz geheugen in mijn pc'tje en alles, maar dan ook echt álles gaat als een raket.

1 het laden van programma's (vergeleken met 7 of xp)
2 het laden van de opstartprogramma's
3... verder gaat in vista het gamen enso zeker mooier maar tog heb ik liever 7!

1 het laden van programma's (vergeleken met 7 of xp)
2 het laden van de opstartprogramma's Hierover zijn we het eens, zie mijn edit in mijn vorige bericht
3... verder gaat in vista het gamen enso zeker mooier maar tog heb ik liever 7!
Die snap ik dus niet. Alle progjes die op mijn buroblad staan, op één na, staan binnen 0,5 - 1 a 3 seconden geopend op mijn monitor. Dat ene programma dat niet snel opent is Nero 7, maar ik meen mij te herinneren dat Nero ook onder XP een slow starter was?

Laatst bewerkt:
Die snap ik dus niet. Alle progjes die op mijn buroblad staan, op één na, staan binnen 0,5 - 1 a 3 seconden geopend op mijn monitor. Dat ene programma dat niet snel opent is Nero 7, maar ik meen mij te herinneren dat Nero ook onder XP een slow starter was?

nero is altijd een slow starter geweest klopt ;)

en na UAC uitzetten gaat vista ook wel wat rapper

ik bedoelde meer een game die op LOADING.... staat dat duurt langer dan bij xp :P

Dan is mij het geheel duidelijk, ik ben namelijk geen gamer en merk dus niets van trage starts of loading processen van saved games. Ik speel zo nu en dan slechts 1 spelletje en da's een heel erg oud spelletje uit 1995 (!) wat ik overigens prima aan het draaien heb gekregen onder Vista -> RA2.

Dan is mij het geheel duidelijk, ik ben namelijk geen gamer en merk dus niets van trage starts of loading processen van saved games. Ik speel zo nu en dan slechts 1 spelletje en da's een heel erg oud spelletje uit 1995 (!) wat ik overigens prima aan het draaien heb gekregen onder Vista -> RA2.

red alert 2 is tog niet uit 95 :P? ik speel die ook regelmatig nog :o en 3 ook :P

Ik voel toch nog even de behoefte om een aanvullende opmerking te plaatsen:

over het onderwerp Vista en games van vóór (niet geschreven voor) Vista is volgens mij op het w w w al héél erg veel geschreven met als kernpunt:

bezint eer ge begint.

Daarmee wordt volgens mij vooral bedoeld dat alle 'piepers' over Vista zich vooraf hadden moeten bezinnen over de aanschaf ervan....................

Laatst bewerkt:
Ik voel toch nog even de behoefte op een aanvullende opmerking te plaatsen:

over het onderwerp Vista en games van vóór (niet geschreven voor) Vista en volgens mij op het w w w al héél erg veel geschreven met als kernpunt:

bezint eer ge begint.

Daarmee wordt volgens mij ook bedoeld dat alle 'piepers' over Vista zich vooraf hadden moeten bezinnen over de aanschaf ervan....................

klopt helemaal :P heb deze pc gekocht voor windows 7 ;)

In Wiki gevonden:

Uitbreidingssets
Van Red Alert werden diverse uitbreidingssets uitgebracht. In 1997 verschenen Counterstrike en Aftermath. Counterstrike voegde diverse multiplayer-missies toe, waarvan de Secret Ant Missions, waarin beide partijen een verbond aangaan om gigantische mieren te bestrijden, het beroemdst zijn. De Aftermath voegde diverse single- em multiplayer-levels toe, evenals nieuwe eenheden zoals de Shock Trooper en de Tesla Tank.

Mogelijk stamt de oorspronkelijke RA2 dus toch uit '95..........

In Wiki gevonden:

Uitbreidingssets
Van Red Alert werden diverse uitbreidingssets uitgebracht. In 1997 verschenen Counterstrike en Aftermath. Counterstrike voegde diverse multiplayer-missies toe, waarvan de Secret Ant Missions, waarin beide partijen een verbond aangaan om gigantische mieren te bestrijden, het beroemdst zijn. De Aftermath voegde diverse single- em multiplayer-levels toe, evenals nieuwe eenheden zoals de Shock Trooper en de Tesla Tank.

Mogelijk stamt de oorspronkelijke RA2 dus toch uit '95..........

dankje :p wist ik dus niet.. nou ik speel wel meer oude spellen dusja :P

Dungeon keeper 2 is ook een aanrader en die is GRATIS te downloaden want eigenaar is meer dan 6 jaar al failliet

Laten we maar even 'genieten' van onze laatste (off topic) postings, want ik ben bang dat zodra de moderator van deze sectie 'wakker is', de (off topic) berichten net zo snel verdwenen zullen zijn als dat hij ze leest.
Ach, af en toe mag een mens 'stout' zijn en de huisregels van de Helpmij overtreden.......... ;)

Laten we maar even 'genieten' van onze laatste (off topic) postings, want ik ben bang dat zodra de moderator van deze sectie 'wakker is', de (off topic) berichten net zo snel verdwenen zullen zijn als dat hij ze leest.
Ach, af en toe mag een mens 'stout' zijn en de huisregels van de Helpmij overtreden.......... ;)

af en toe wel ja :o

@ mod verwijder de offtopic maar hoor :P we zullen het niet meer doen :love:

Aan de andere kant,

als we de berichten plaatsen in het perspectief van een trage Windows, zijn ze misschien niet eens 'écht' offtopic.

Aan de andere kant,

als we de berichten plaatsen in het perspectief van een trage Windows, zijn ze misschien niet eens 'écht' offtopic.

dat is ook weer zo :P

windows is zoizo traag :P linux gaat sneller maar toch is windows beter qua games :P zal altijd afweging blijven :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan