Vista ziet onboard netwerk adapter niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DDmans

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
Bij mijn Asus P5E doet mijn internet het ineens niet meer. ik was een spel aan het spelen en er tegelijk een aan het instaleren waardoor hij vastliep daarna resette ik mijn pc en toen had ik geen internet meer.

ik heb al in device manager(aparaat beheer) gekeken en daar ziet hij hem niet hij ziet daar alleen hamachi en heb al meerdere malen de driver opnieuw geïnstaleerd. ook bij de router branden er geen lampjes bij mijn verbinding.

misschien hebben jullie hier wat aan het type ethernet adapter:
Marvell 88E8056 PCIe Gigabit LAN controller featuring AI NET2

hulp zou fijn zijn ;)

Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe je dat ding precies noemt:o maar je moet je modem 2 miunten zonder stroom laten en dan weer aanzetten. dat kan soms wonderen doen:D

Ik weet niet hoe je dat ding precies noemt:o maar je moet je modem 2 miunten zonder stroom laten en dan weer aanzetten. dat kan soms wonderen doen:D

dat maakt niet uit want als ik ipconfig /all zou doen dan zou mijn ethernet adapter er wel moeten staan alleen dan zou er staan dat het medium ontkoppeld zou zijn maar bij ipconfig /all staat nu niks over die adapter.

internet doet het weer de kabel zat niet in mijn computer!..... nee hoor ik weet niet wat het is maar hij doet het weer en daar gaat het om. bedankt voor je hulp annyway:thumb:!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan