Vista "ziet" partitie niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker 62

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2010
Hallo,

Ik heb pas geleden Vista opnieuw geinstalleerd op de standaard C-partitie, maar nu ziet die de D-partitie niet meer, waar al m'n spellen en programma's staan (ze staan niet in de lijst met geinstalleerde programma's die je te zien krijgt als je iets wil verwijderen). Dat is nogal vervelend, want ik had een update gedownload voor een spel, maar die kan ik nou niet uitvoeren, omdat hij de directory van dat spel niet kan vinden.
Hoe kan ik dit oplossen?

P.S.
De title klopt niet helemaal, want ik kan de partitie wel zien via start-computer en ik kan er gewoon dingen opslaan als ik iets download. Ook kan de spellen op de D gewoon spelen.

Laatst bewerkt:
Alle spellen en programma's die in de lijst software staan zijn op C geinstalleerd (als windows op c geinstalleerd is).
Je geeft aan dat je c opnieuw geinstalleerd hebt zijn de programma's en spellen die geinstalleerd waren weg!
Alleen de snelkoppelingen of iets wat je rechtstreeks naar D hebt gezet blijven staan.

Ik kan de spellen die op de D: geinstalleerd zijn gewoon spelen, zelfs multiplayers. Hetzelfde geldt voor programma's. En voor de herinstallatie stonden die allemaal in de lijst met geinstalleerde programma's. Ook heb ik de update van het spel rechtstreeks gedownload naar de directory van het spel, maar dan ziet die de directory nog niet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan