VistaMizer

Status
Niet open voor verdere reacties.

wlankhorst

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Hallo,
Kent iemand bovenstaand programma? Ik heb het gedowload om te proberen en het is erg mooi.Het verander het Windows XP uiterlijk in Vista. Maar toen ik moest opnieuw opstarten was het bureaublad veranderd in lichtblauw zonder enige tekening. Verder was alles nog hetzelfde. Weet iemand misschien de oorzaak hiervan?

het mag dan wel mooi wezen maar nog mooier is dat het je stseem bestanden verkracht,
wat raare bijwerkingen kan geven.
hoe je de desktop nu weer goed krijgt weet ik niet maar ik zou dit proberen.
in start uitvoeren en dan type je sfc /scannow gevolged door enter.
let op hier kan om een instalatie cd wordn gevraagt

Laatst bewerkt:
VistaMinor

Het programma kan gwoon weer gedeinstalleerd wordenen van systeem verkrachting heb ik niks gemerkt, mijn PC is daarentegen iets sneller geworden

VistaMizer heeft op mijn XP geen problemen opgeleverd en bij minimale installatie (geen sidebar, glaseffekt, enz) lijkt alles inderdaad sneller.

Gewoon installeren ipv in veilige modus. Doe je dat niet dan heb je kans dat de geluiden en iconen niet gelijk geinstalleerd worden. Dat kan dan alsnog met DataRebuild.

DeInstalleren gaat heel goed. Bijvoorbeeld als je de XP herstel-cd moet gebruiken. XP SP3 installeren kon wel ondanks VistaMizer. Wel eerst de nieuw UxPatcher downloaden. Deze staat volgens mij nog niet in de laatste versie.

Het enige dat ik mis is bij de klok ik de werkbalk rechts is de datum en jaar aanduiding.
Ik denk dat daar niets aan te doen is, of wel?

Vista Tranformation Pack heeft dit wel, maar deze geeft (gaf) problemen met deïnstalleren.

Lekker laten zitten, want zo'n klokaanduiding maakt het ook weer zwaarder.

Vista Transformatie Pack heef meer dan je denkt, rommel maar is tussen de bestanden bij Program Files

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan