visual basic randen weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastermindzh

Verenigingslid
Lid geworden
10 dec 2008
hallo, een vraagje :P

op deze site (de mijne) *klikje* staan 2 foto's van een rekenmachine die nog volop in ontwikkeling is
ik wil er een geavenceerde rekentool van maken die erg sterk op de ti 84 plus lijkt die op de middelbare school vaak word gebruikt (dus met heeeeeel veel functies)
maar de basis heb ik even snel opgezet(op de foto's dus ook)

nu de vraag hoe krijg ik de randen eromheen weg krijg? zodat als ik een foto van een rekenmachine erachter zet en de buttons op de knoppen van die foto zet er alleen een rekenmachine te zien is en niet een groot wit vlak met een rand erom en daar de rekenmachine in :P

ik gebruik visual basic 2008 express
hier staat het rekenmachine waarmee ik het ongeveer wil gaan doen ;) is een goed voorbeeld :P geen randen eromheen
357216-c69051d6d68e95050a7a74a446faab35.jpg

Ik volg het niet helemaal.
Wat bedoel je precies met randen? De randen van het formulier? Die kun je instellen met de FormBorderStyle property. Zet deze op None en je hebt geen randen meer, maar de titelbalk met de titel van je programma en de 3 knoppen (minimaliseren, maximaliseren en sluiten) zijn dan ook verdwenen.

Ik volg het niet helemaal.
Wat bedoel je precies met randen? De randen van het formulier? Die kun je instellen met de FormBorderStyle property. Zet deze op None en je hebt geen randen meer, maar de titelbalk met de titel van je programma en de 3 knoppen (minimaliseren, maximaliseren en sluiten) zijn dan ook verdwenen.

dsa precies de bedoeling!

ik heb het genoteerd ga het morgen proberen, want dankzij een leuke fout kan het programma me project nie openen... en de backups ook nie....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan