Visual Studio is niet te verwijderen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

derockere

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2011
Ik heb een aantal maal via 'RevoUninstaller' "Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate" trachten te verwijderen, maar het lukt me niet. Via 'Glary Utilities' ook geprobeerd, zelfde resultaat. Dan ben ik maar eens gaan googlen en heb ik "VS2010-Uninstall-RTM.ENU.exe" gedownload. Daarna heb ik het programma zijn werk laten doen. En??? Hetzelfde, het staat er nog altijd op!
Weet soms iemand een remedie?

:D Je moet ook via taakbeheer activiteiten van VisualStudio stoppen, en pas dan via Revo Unistaller Pro. optie '' De-Installatie Forceren '' ..
Kijk maar ook of is event. iets in Mscofig als automatisch opstarten aangegeven en die uitschakelen..:(
Anders .... tweede optie is dat je ook via taakbeheer activiteiten VisualStudio stopt, en naar regedit ga je aantal onderdelen van V.S. te verwijderen, pas dan via Revo Un. optie '' De-Installatie Forceren '' gebruiken ...:thumb:

Laatst bewerkt:
In taakbeheer heb ik niets gevonden dat verband hield met Visual Studio. In MSconfig heb ik ook niets gevonden dat ermee verband hield. Via regedit heb ik niets durven verwijderen, vermits ik via "F3" dit op héél véél plaatsen tegenkwam. Uiteindelijk heb ik de "Revo Uninstaller Pro" gedownload en geïnstalleerd. Met deze is het me perfect gelukt om Visual Studio te verwijderen! Daarna heb ik met "JV16" van Powertools eens laten zoeken in het register naar V.S., deze heeft een 4091 tal items gevonden. Deze heb ik dan ook maar verwijdert.
Hartelijk dank voor je sugeesties in ieder geval!

Laatst bewerkt:
:thumb: Perfect ! dan is het gelukt dus....:D Maar toch.....( die hoef je nu nie meer ! :D ) wou ik je ook zeer klein tipje voor ev. toekomst vertellen, in app. ''TuneUp Utilities 2011'' heb je ook een zeer mooie functie dat je sporen van iets opzoeken kan kijk ff mijn bijgevoegde gif ...
4e940cf2bb843-V-S.gif

:)En..... je moet voor 100 % zeker zijn ALS je uit register iets verwijderen wil, dat betreffende sleutel's enz. strikt en zeker van app. welke je weg wil, zijn !]

Laatst bewerkt:
Ik heb ook "Tunep Utilities 2011''. Maar zover ben ik nog nooit gaan zoeken! Prachtig, goed om weten.
Nu heb ik nog een bijkomende vraag. Hoe maak je in feite zulke presentatie? Dit zou me ok wel van pas komen om aan familieleden iets uit te leggen.
Nogmaals dank!

:d Bedoel je die Gif bestand ?? ...ach jonge dit is zeer makkelijk met ''Camtasia Studio'' en als je opslaan wil die heb je functie > Produce and Share < je kan die gewoon opslaan zoals jijzelf wil ..:thumb: ..als een gif bijv ?? ..:D
En...O jawel ! je moet een zeer goede webcam hebben om screen-record te maken.... :D

Laatst bewerkt:
Nog ééntje! Ik heb via google naar een nederlandstalige handleiding gezocht van "Camtasia Studio". Ik heb er eentje gevonden in pdf-formaat afkomstig van "Hepmij". Daarom ben ik hier beginnen zoeken onder 'Handleidingen', maar heb niets gevonden! Weet je soms een goede link om dit te achterhalen?
Thnx.

;) Heb ik aleen maar die link, die is van oude versie's maar handelingen zijn toch dezelfde : KLIK HIER :D ... eens als je goed op Camtasia gewent raakt ....:) ...je zou echt nie nodig hebben het is zeer makkelijk te gebruiken en helemaal niet ingewikkeld ...:thumb:

Laatst bewerkt:
:) Heh, ... zonder Camtasia Studio ...ik hoef geen PC meer ... ik vind die zooo fijne app. en zolang gebruik ik die ( en paar nog naast ) dat ik op een speciale Back-Up CDtje alles wat is me favoriet ( van zulke app's ) gebrand ...:thumb:
moet ik ook nie vergeten...heleboel tips over Camtasia Studio heb je op YouTube ook ..:D
En...Snagit ?? ..:D maar die is ook van hetzelfde TechSmith bedrijf ...nog steeds goede app...wel is:thumb: maaar veer weg van Camtasia is ik zou echt nie willen omruilen voor ..:D

Laatst bewerkt:
:d Daar kan ik best inkomen:) Alhoewel ik Camtasia nog niet echt ken, zie ik er wel de enorme mogelijkheden van! :thumb:

:thumb: Perfect ! dan is het gelukt dus....:D Maar toch.....( die hoef je nu nie meer ! :D ) wou ik je ook zeer klein tipje voor ev. toekomst vertellen, in app. ''TuneUp Utilities 2011'' heb je ook een zeer mooie functie dat je sporen van iets opzoeken kan kijk ff mijn bijgevoegde gif ...

In je 'gif' kun je zien hoe je alles selecteerd. Maar hoe kun je alles in één klap verwijderen?

:) verwijderen ..? maar wat ?? bedoel je randen niet hoeven te zien of ? :D

:) verwijderen ..? maar wat ?? bedoel je randen niet hoeven te zien of ? :D

Nee hoor! Ik bedoel dat ik al de registersleutels die verband houden met "Visual Studio" zou willen verwijderen. Vermits ik ondertussen deze "Visual Studio" al verwijderd heb met "Revo Uninstaller Pro".

:) Ach dat.... net zoals altijd word gesproken, in register altijd kan je iets ... van verwijderde'n bestanden sporen vinden, maar dat is ook niet zooo erg, ..:thumb: als je hebt met Revo toevallig Force-de-installatie gebruikt je krijgt dan ook eind van de-installatie een scan om essentiële sporen van app. te verwijderen , restjes ALS maar wel ( zeer weinig van belang ! :D ) achterblijven ze, zijn ze nie zo erg, en hebben ze geen invloed op systeem, of ev. nieuwe app. herinstallatie, je hoef in principe niet zo handmatig via Tune-Up register editor spoortjes te zoeken die kan je ook via andere onderdeel van Tune-Up en die tijdens Tune-Up installatie krijg je snelkoppeling altijd op je bureau blad ...dit is ''TuneUp 1-klik Onderhoud'' die voor je automatisch verwijdert ( Nadat je met Revo iets verwijdert hebt ! ) achtergebleven restjes enz.. enz.. enz..
------------
Vergeet alleen maar nie bij Tune-Up zelf's HD schijven defragmenteren uit te schakelen in >''TuneUp 1-klik Onderhoud''< anders die onderhoud duurt iets te lang ...:D
11tafy0.jpg

Laatst bewerkt:
[opgelost]

Eindelijk!
Op
http://archive.msdn.microsoft.com/vs2010uninstall/Release/ProjectReleases.aspx?ReleaseId=4321
Heb ik een goede tool gevonden die werkt! Eindelijk is de "Microsoft Visual Studio 2010" van mijn PC verwijdert. Oef!
Op deze link moet je enkel "VS2010_Uninstall-RTM.ENU" downloaden en toepassen.
Daarna heb ik héél mijn register opgeschoond met "JV16". Met "Myuninst.exe" heb ik de 'Hotfixes' verwijderd, want deze kon je niet zien met "RevoUninstall". Nu is alles zoals het hoort.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan