Visual Studio werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkjan111

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2011
(Wellicht verkeerde forum)
Ik heb sinds kort een nieuwe laptop. Ik wou hierop Visual Studio installeren, echter vanaf het begin loop ik al tegen problemen aan: Installatie loopt vast. (Telkens op andere punten).
Nou heb ik eindelijk Visual Studio geïnstalleerd gekregen, maar tijdens het aanmaken van een VB.NET project krijg ik de volgende error:
https://example.nl/scr/65a71.jpg
Daarna kan ik op OK klikken, het project wordt aangemaakt, maar opent niet en is op geen enkele manier te openen. (In sommige gevallen crasht VS zelfs).

Wie kan mij helpen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Volgens mijn bescheiden mening is visual studio niet correct /volledig geinstalleerd, probeer eens een bestaand (geen nieuw) project te openen (vbproj) en kijk eens wat er gebeurd. Heb je zelf geen vbproj vbtje liggen , ga dan eventjes op zoek in volgende link https://www.planet-source-code.com/vb/scripts/BrowseCategoryOrSearchResults.asp?grpCategories=-1&optSort=DateDescending&txtMaxNumberOfEntriesPerPage=10&blnNewestCode=TRUE&blnResetAllVariables=TRUE&lngWId=1
Maakt niet uit, als het maar een vbproj bestandje is. Krijg je dezelfde foutmelding moet je visual studio herinstalleren.

Hoi,
Waarom visual studio problemen geeft bij het installeren is mij een raadsel, maar het blijft wel een feit, als VS geen vbproj herkent (volgens uw jpg), er een probleem is met de installatie van VB. Ik persoonlijk werk met VS 2013 en onlangs een upgrade gedaan naar WD10, en alles blijft vlekkeloos werken. Dus een nieuwe laptop zou het probleem niet mogen zijn. Is een beetje mistig, ik heb ook geen idee welke problemen je hebt gekregen tijdens de eerste installatie en volgens mijn bescheiden mening is een herinstallatie altijd mogelijk

Ik heb al meerdere keren een herinstallatie gedaan van VS, alle restbestanden (zoals register files) opgeruimd, zelf .NET framework verwijderd wat allemaal niet helpt.

Heb je het over Visual Studio 2015?

Zo ja, heb je dan een bestandje met de naam vs_community_ENU?

Dit programaatje krijg je als eerste binnen als je Visual Studio 2015 wil downloaden.
Jouw installatie is kennelijk verkeerd gegaan.
Je kunt, door vs_community_ENU wéér op te starten, je VS2015 ook laten repareren.
Bij mij ging de installatie aanvankelijk ook niet goed maar die reparatie loopt alles prima.

Vriendelijke groet,
Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan