vj 16 power tool

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik heb de jv 16 power tool registercleaner geinstalleerd, en Nedelandstalig
maar weet iemand hoe ik daar met werk stap voor stap, wat ik weet niet wat ik juist moet weg doen, als ik het eenmaal weet ben ik geruster
Graag uw hulp

Het programma wijst zichzelf toch.
Heel veel meer valt er niet over te zeggen.

Geplaatst door pcfixer
Ik weet niet welke dat is.
Tis toch een vrij bekende register cleaner hier op Helpmij.;)
Met name het programmaatje "Regcleaner" wat nu "RegSupreme" geworden is.
Powertools is het andere programma van hun.
Hier heb je de website;
http://www.jv16.org/

Helaas is het geen freeware meer.:(

Het wijst zich idd vanzelf en is ook nog in het Nederlands te zetten.

Laatst bewerkt:
Het is niet zo moeilijk om jv16 powertools te gebruiken

als je eens wil opschonen dan doe je gewoon programma openen -> registertool -> gereedschappen-> registercleaner dan -> doorgaan -> starten klikken dan gaat hij scannen als hij klaar is zie je rode en groene bolletjes. Alle groene bolletjes kun je aanvinken en dan verwijderen klikken. De rode kun je t beste laten staan.

Bedankt , ik heb het uitgevoerd maar zag alleen groene , ik heb die alle geselecteerd en verwijderd, zal wel werken hoop ik, nogmaals bedankt voor de hulp

Het kan geen kwaad om voor je de registry cleaner gebruikt eerst even te controleren of er in de lijst met geïnstalleerde software (registry manager / installed software) nog programma's staan waarvan je zeker weet dat je ze niet meer op je computer hebt. Als je zulke ingangen in die lijst niet eerst verwijdert, vindt de cleaner niet alle overbodige sleutels die met gedeïnstalleerde programma's samenhangen.

Arthur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan