• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vlak grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Is er een manier om de gegevenslabels bij een vlak grafiek zo te ordenen dat ze niet overelkaar vallen bij smalle vlakken, maar geplaatst worden op het breedste stuk. Nu moet ik iedere keer bij veranderingen de gegevenslabels handmatig naar de juiste plaats slepen.

wie kan me helpen?

groetjes
Juul

Hoi,

Daar zal wel een oplossing voor zijn, maar misschien kan je het bestand - inclusief je gemaakte grafiek - als bijlage toevoegen.

Teun

Er is mij gevraagd te reageren op dit bericht om het weer onder de aandacht te brengen.
Maar ik ben er bijna van overtuigd dat er geen oplossing is, dus wat mij betreft mag dit bericht verwijderd worden.

Juul

Hoi Juul,

Mooie grafie BTW.

Een oplossing voor je probleem kan denk ik niet 123 getgeven worden. Als het mogelijk is om de labels te verplaatsen, dan zal het nog een hele klus zijn om excel te laten uitzoeken waar het breedste stuk in de grafiek is zodat op die plek het label neergezet kan worden.

Ik denk dat een tabel met de labels die standaard in Excel zit de beste oplossing is.

Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan