VLC bestanden omzetten naar leesbare bestanden voor dvd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.
euhm heb je er een .srt file bijgezet ? dit moet je wel doen om in dvd flick ondertiteling te krijgen.

windows media player kan geen .srt files aflezen (geen idee waarom) , vlc doet dit wel :D

wil je een ondertiteling bij film (in vlc) dan moet je hier : http://www.subs.to de filmnaam intypen en ook als language dutch kiezen.
dan krijg je wss een lijst met ondertitelingen , kies een , download deze , unpack hem en sleep hem in de map waar je video file staat .
je moet ervoor zorgen dat de naam van het video file dezelfde is als het .srt file , dit doe je door op de video file rects te klikken , dan naam wijzigen , terug rechts klikken en naam kopieren.
dan ga je naar de .srt file , je klikt rechts , dan naam wijzigen en je plakt de naam die je hebt gekopierd van de video file bij de srt .

dan ga je checken of de subs wel kloppen door een stukken waar ze praten te kijken .
klopt dit niet dan verwijder je het .srt bestand en je download een andere :) (en herhaald de stappen of course :p)

Ladyke
 
Ja, er zitten srt files bij, die kun je niet openen, waarschijnlijk voor jou logisch ;-) Maar de VLC player laat de ondertiteling wel zien. Met die link die jij stuurde om te branden, stond ondertiteling ook aangevinkt. Als ik het gebrande bestand met VLC player open is er wel ondertiteling, maar in de dvd speler (en Media player) niet.
Dus ik weet niet of ik de stappen moet doorlopen die je beschrijft?
 
heb je hem al op dvd gebrand dan ?
waarschijnlijk heb je op de settings menu niet gekozen voor subs.

hier heb je een tutoral , weet niet of je goed engels kan (maar wss wel :D) : http://www.dvdflick.net/guide/guide_new.pdf
probeer deze eens te doorlopen ;)
snap je de tutoral niet laat het dan even weten dan help ik je verder .

*ben voor paar dagen weg dus zal niet direct kunnen antwoorden

Ladyke
 
Ja, ik heb de dvd gebrand, het is RW. Ik heb het ondertiteling bestandje .srt ook toegevoegd bij het branden, maar dan komt de melding dat de file aborted is, of not supported. Het gekke is wel dat hij zonder dat bestandje de ondertiteling wel weergeeft als ik het met de VLC player afspeel.
De handleiding die je stuurde heb ik bekeken, het gedeelte van de ondertiteling heb ik gevolgd, maar hoefde ik alleen de taal te wijzigen. Verder stond alles al ingevuld.
Hij doet het nog steeds niet. Als jij of iemand anders nog een oplossing heeft?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan