VLC embedded player skin veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

glompie

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2011
Hoi,
Als ik de addon "vlc web plugin" inschakel in Firefox toont hij een afzichtelijke embedded player in m'n site.
De skin heb ik veranderd naar mediaplayer 12 skin en die werkt gewoon prima buiten een browser.
Hoe verander je dat lelijke grijze ding naar de gekozen skin?

('t is voor mij ook opgelost als je me een werkende Windowsmediaplayer plugin voor Firefox 21 kunt geven.)

Hallo Glompie. Wellicht hier eens even rondneuzen. Klikje Is dit wat je zoekt of nodig hebt. Niet goed gewoon terug melden he. :P Voor diverse van windows. Weet niet welke je hebt. Hier al geweest Klikje

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Nou dat is dus niets wat je bedoeld en ik kan er ook niets zinnigs over vinden verder wat er op lijkt. :( Nog niet....

Toch bedankt voor het meedenken :thumb:
FF 21.0 NL. versie herkend heel die Win mediaplayer plugin niet meer. Hij staat (althans bij mij) niet meer in de pluginslijst.
Ga ik terug naar FF 20.0.1 EN. versie dan werkt het weer wel.

Denk dat MS die plugin weer eens moet updaten. Maar het is wel een eenvoudige oplossing voorlopig, bij mij werkt het weer. :thumb:

Mooi Glompie. Dat het weer werkt is prima. Zet je a.u.b. je vraag als opgelost in je eerste bericht kun je dat doen. Dan hebben anderen hier ook wat aan als ze zoeken. Jij ook bedankt en graag gedaan. :thumb: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan