Vlekjes op monitor laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

daftmax

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
Berichten
8
Ik heb een Toshiba Satellie L350D-10I overgenomen van iemand.

Er zitten (vooral op de onderste helft) een aantal vlekjes en streepjes varierend van zwart tot heel licht grijs.

Het lijken mij geen dode pixels en schoonmaken heeft ook geen zin want het zit aan de binnenkant.

Ik heb er op zich geen problemen mee, maar wat zou dit kunnen zijn?
 
Het kunnen ook dode subpixels zijn.
Elke pixel is opgebouwd uit 3 kleuren: rood, groen en blauw. Elk kleurtje binnen 1 pixel wordt een subpixel genoemd, en die kunnen dus ook 'doodgaan', waardoor kleuren vervormen of niet meer weergegeven worden.
Je kunt hem het beste laten repareren bij Toshiba.
 
Laten repareren doe ik niet. Dan kan ik net zo goed een nieuwe kopen.

Ik vroeg mij alleen af wat het kan zijn.
 
Okay. Zwarte, lichtgrijze etc. strepen over je beeldscherm ligt bijna altijd aan dode pixels.
Maar als je een oud laptopje hebt kan een nieuwe kopen een stuk slimmer zijn ja.
 
Mijn laptop doet dit ook,
Bij mij is het echter afdrukken van mijn toetsenbord.
na een half jaar begreep ik dan ook eindelijk waarom ik die afscherm doek voor mijn toetsenbord erbij had gekregen...nu dus te laat.
 
Voldy, je toetsenbord heeft dus je pixels gesloopt.
Trouwens, wat voor laptop had je als je toetsen daadwerkelijk je scherm raken? :eek:
 
Ik heb nu een Compaq Presario M2000 (is van 2005)
Een pokke Flaptop trouwens.
Ik zeg niet dat mijn pixels stuk zijn, mijn beeldscherm is beschadigd door de toetsen, en het ziet er uit als grijze strepen. Ik heb zelfs helemaal geen dode pixels.
 
Zou kunnen, maar het zijn niet echt strepen. Het lijkt net alsof er kleine spetters op het scherm zitten. De een is licht grijs, de ander zwart en weer een ander zowel grijs als zwart. Allemaal verschillend van vorm.
 
Zou kunnen, maar het zijn niet echt strepen. Het lijkt net alsof er kleine spetters op het scherm zitten. De een is licht grijs, de ander zwart en weer een ander zowel grijs als zwart. Allemaal verschillend van vorm.

Dan mag je er gerust van uitgaan dat je dode pixels hebt..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan