vLite

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawky

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
hallo,

Ik heb net mijn originele dvd van vista home premium "geVLited" en een hele boel weggegooid. maar als ik terug een iso bestand aanmaak, is het bestand zelfs groter als ervoor. hoe kan dit?:confused:

Groeten Brecht

hallo,

Ik heb net mijn originele dvd van vista home premium "geVLited" en een hele boel weggegooid. maar als ik terug een iso bestand aanmaak, is het bestand zelfs groter als ervoor. hoe kan dit?:confused:

Groeten Brecht

als je alleen home premium wilt kan je beter die alleen opslaan dan is je iso vele malen kleiner

Hoe bedoel je? er zit alleen home premium in. :confused:
maar er klopt ook iets niet hoe ik het doe denk ik, want ik kom een groter bestand uit als ervoor.

Groeten

Ik denk dat dat te maken heeft met automatisch systeemherstel , ik heb dat ook als ik een back-up ( image ) van mijn c-schijf maak. Schakel systeemherstel eens uit en kijk of het dan kleiner is
Hans

Het gaat hier wel over vlite en niet over mijn geinstalleerde windows, dus dat zou er toch niets mee te maken mogen hebben. als ik de iso uitpak zitten er ook nog veel taalpakketten in die ik er normaal gzien uitgegooit heb.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan