SjonR
Verenigingslid
- Lid geworden
- 10 nov 2016
Goedemorgen,
Ik gebruik onderstaande code in een userform. Dit werkt perfect in excel 2016, maar als ik het bestand op excel 2010 gebruik, dan komt er telkens een foutmelding. Hij loopt vast op de eerste VLookupregel. Daarna werkt excel niet meer en wordt excel opnieuw opgestart.
heeft iemand een idee waar het fout gaat en heeft iemand een alternatieve code die hetzelfde trucje doet?
Bij voorbaat dank.
Ik gebruik onderstaande code in een userform. Dit werkt perfect in excel 2016, maar als ik het bestand op excel 2010 gebruik, dan komt er telkens een foutmelding. Hij loopt vast op de eerste VLookupregel. Daarna werkt excel niet meer en wordt excel opnieuw opgestart.
heeft iemand een idee waar het fout gaat en heeft iemand een alternatieve code die hetzelfde trucje doet?
Code:
Private Sub Reg1_AfterUpdate()
If WorksheetFunction.CountIf(Blad2.Range("A:A"), Me.reg1.Value) = 0 Then
MsgBox "Dit GVA-nummer staat niet in de lijst"
Me.reg1.Value = ""
Exit Sub
End If
With Me
.reg2 = Application.WorksheetFunction.VLookup(CLng(Me.reg1), Blad2.Range("zoek"), 2, 0)
.reg3 = CDate(Application.WorksheetFunction.VLookup(CLng(Me.reg1), Blad2.Range("zoek"), 3, 0))
.reg4 = Application.WorksheetFunction.VLookup(CLng(Me.reg1), Blad2.Range("zoek"), 4, 0)
End With
End Sub
Bij voorbaat dank.