Hallo allemaal,
Ik heb een bestand Master Data die ik vanuit Excel wil importeren. Excel bestand verandert wekelijks (opmaak gelijk, alleen inhoud verandert). Ik wil dat dit automatisch bijgewerkt wordt. (heb gevonden op forum dat di kan door tabel te linken). Nu wil ik in Access 1 kolom toevoegen met een VLOOKUP functie. Zodat dit veld automatisch wordt ingevuld zodra er data binnenkomt vanuit Excel. Dit zodat overige formulieren die gekoppeld zijn aan de Master Data ook gewoon blijven functioneren.
Iemand een idee?
Bedankt alvast,:thumb:
Groeten,
Ik heb een bestand Master Data die ik vanuit Excel wil importeren. Excel bestand verandert wekelijks (opmaak gelijk, alleen inhoud verandert). Ik wil dat dit automatisch bijgewerkt wordt. (heb gevonden op forum dat di kan door tabel te linken). Nu wil ik in Access 1 kolom toevoegen met een VLOOKUP functie. Zodat dit veld automatisch wordt ingevuld zodra er data binnenkomt vanuit Excel. Dit zodat overige formulieren die gekoppeld zijn aan de Master Data ook gewoon blijven functioneren.
Iemand een idee?
Bedankt alvast,:thumb:
Groeten,