Hoi,
Ik heb een probleem met een formule. Ik wil namelijk in sheet 1 (inbound registratie) in kolom E een vlookup naar sheet 2 (te laat opgeslagen). Ik heb al een deel van de formule maar het probleem is dat hij niet de juiste waarde (tekst) laat zien in de onderliggende cellen. Namelijk in sheet 1 cel E2 t/m E4 laat hij de juiste waarde/tekst zien maar vanaf E5 krijg ik niets meer te zien. Dit geldt ook voor kolom F.
Wat ik eigenlijk wil is:
De 2e sheet (te laat opgeslagen) houdt bij welke 'invoices' te laat zijn opgeslagen. Dit wordt handmatig bijgehouden in excel.
In sheet 1 moet een formule komen in kolom E en F die de teksten van sheet 2 in kolom E en F overneemt die bij de desbetreffende invoice hoort.
Voorwaarde:
de formule moet rekening houden dat als een invoice in sheet 1 niet voorkomt in sheet 2 (oftewel op tijd opgeslagen) dan moet hij geen tekst/waarde/foutmelding laten zien in die cel in kolom E en F oftewerl blanco.
Bekijk bijlage test1.xls
Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik heb een probleem met een formule. Ik wil namelijk in sheet 1 (inbound registratie) in kolom E een vlookup naar sheet 2 (te laat opgeslagen). Ik heb al een deel van de formule maar het probleem is dat hij niet de juiste waarde (tekst) laat zien in de onderliggende cellen. Namelijk in sheet 1 cel E2 t/m E4 laat hij de juiste waarde/tekst zien maar vanaf E5 krijg ik niets meer te zien. Dit geldt ook voor kolom F.
Wat ik eigenlijk wil is:
De 2e sheet (te laat opgeslagen) houdt bij welke 'invoices' te laat zijn opgeslagen. Dit wordt handmatig bijgehouden in excel.
In sheet 1 moet een formule komen in kolom E en F die de teksten van sheet 2 in kolom E en F overneemt die bij de desbetreffende invoice hoort.
Voorwaarde:
de formule moet rekening houden dat als een invoice in sheet 1 niet voorkomt in sheet 2 (oftewel op tijd opgeslagen) dan moet hij geen tekst/waarde/foutmelding laten zien in die cel in kolom E en F oftewerl blanco.
Bekijk bijlage test1.xls
Kan iemand mij hierbij helpen?