vmm32.xvd is vereist

Status
Niet open voor verdere reacties.

janpiester

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
Berichten
71
hoi wanneer ik mijn windows 98 opstart krijg ik direct een melding vmm32.xvd is vereist, hoe het is gekome nweet ik niet, ik zeg wat ik had gedaan voorda het probleem kwam:

1. ik had een nieuwe computer en ik wou de hardschijf van win 98 op de neiuwe zetten maar dat is mislukt dus heb ik he mweer teruggezet en nu telkens krijg ik een melding dat vmm32.xvd vereist is, en hij is ontbroken, dat betekent dat die verwijderd is dus, kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan fixen???

ik wil gewoon computere opnieuw installeren maakt niet uit hoe, ik heb bijna alles gperobeerd wqat op internet stond maar het werktmaar niet, ook metr bootdisk enz, blijft hetzelfde melding geven als zoiets van vmm32.xvd is verwist, als dit bestand niet naar 'path wijst, zult u mogelijk windows opnieuw moeten installeren..

Ik wil wel windows 98 opnieuw installeren maar dat lukt ook niet!

kan iemand me helpen a.u.b. ??/
 
Ge moet wel in de bios aangeven dat die moet opstarten vanaf diskettestation of cdrom (ligt eraan wat gebruikt natuurlijk).
Als die diskette erkend wordt dan moet je a:\format c in typen en kijken wat die dan doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan