VMware full screen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dexter98

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2010
Berichten
36
Hallo,

Ik heb net met succes Mac os x Snow Leopard geïnstalleerd in VMware workstation 7.
Maar als ik op "full screen" klik blijft het scherm even groot, iemand een oplossing?

Alvast bedankt :thumb:
 
Dit heeft te maken met de resolutie.
Hiervoor moeten er drivers geinstalleerd worden.

De resolutie zal nu 800x600 of 1024x768 zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan