VMware/ VirtualBox vs. Mac Os X

Status
Niet open voor verdere reacties.

leandro1995

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2011
Hoi,

Als ik Mac Os X probeer te booten in VMware of VirtualBox krijg ik ''Disabling Cpu'' te zien. zie foto

Ik heb Windows 7 Ultimate
AMD Athlon 64 X2 6000+

B.V.D.

Laatst bewerkt:
Mac os x ondersteunt alleen Intel x86 processors. Mac os x kan dus niet op jouw systeem.

Oh alleen Windows kan niet op AMD, mac os x kan dat wel.

Probeer mac os x eens op een andere computer met virtual box of vmware. Als die het daar ook niet doet, is je installatie disk misschien niet goed. Ik gok dat je er aan komt door te downloaden via torrent. Heb ik gelijk???

Of upload hem, zodat ik hem op mijn eigen computer kan proberen. Met virtual box dan. Die heeft een intel core i7 processor.

*KNIP door mijzelf*. Uploaden mag namelijk niet. Downloaden wel.

Laatst bewerkt:
Ik heb de torent link verwijderd, staat duidelijk in onze voorwaarden dat dit niet toegestaan is.
Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op Helpmij.nl niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.
Bron;
http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

Hiermee ben je akkoord gegaan toen je lid werd.

Mijn excuses ik ken niet de hele algemene voorwaarden uit me hoofd. Nog maals mijn excuses

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan