VNC Remote (door VPN)

Status
Niet open voor verdere reacties.

casioa1234

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
Beste Mensen,

Ik heb een probleem met VNC, als ik via een VPN verbinding maak met het bedrijf en daarna met VNC het intern ip invoer dan kom ik er niet ik met de volgende error: SelectObject to CompatibleDC Failed: De vewerking is voltooid. (0) Do you wisd to attempt to reconnect to <IP>?
Ja / Nee

Ik kan zo vaak ja klikken maar doet niks en dan wcht ik een aantal uur en dan lukt het wel??
ik snap het niet meer?

dankje wel

Eerst maar eens beginnen met (nadat je de VPN hebt opgebouwd) een cmd /k ping -t <ip-adres> te gaan doen.

Zodra je pings terugkrijgt van de doelcomputer is de hele verbinding t/m de over te nemen computer in werking. In principe zou ik op dat moment geen problemen met VNC viewer (meer) verwachten.
Natuurlijk ga ik er hier wel vanuit dat de over te nemen computer ook reactie geeft op ping-opdrachten, dus dat niet een firewall of andere zaken die een ping-reactie tegenhouden.

Tijs.

ik heb het geprobeert maar heb steeds het zelfde probleem ?
ik snap er nu echt niks meer van:(

Aan deze terugmelding heb ik helemaal niets.

Wat levert die ping door de VPN op bijv.? Wat levert op als je op de over te nemen pc de firewall(s) afzet? Wat gebeurt er als je ook op de 'overnemende' pc de firewall afzet?

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan