Vnd Mp3 Player

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Vnd MP3 Player

Dit is mijn eerste MP3 speler Op eigen Energie het is Portable dus zonder Installatie:thumb:

Download Part 1 en part 2 Pak ze uit en open de .Exe bestand

images zie bijlagen

:thumb:

Bijlagen

alleen voor vista?

heb nog niet op 7 of vista getest zit momenteel op

XP professional sp3 ;)
ik ga zo op win 7 voor je

maar daar krijg ik dus deze fout

fout.jpg

helaas ;)

zelfdefout.jpg

weer deze fout

sorry :P maar je bent een bestandje vergete in te pakken denk ik ;)

nee, common dialog, een ocx die nodig is in vb6 om bepaalde controls te weergeven. Je hebt m altijd nodig als je dit prog wilt runnen, maar op veel systemen staat ie al, maar blijkbaar niet op die van jou, of jou versie is anders, of iets dergelijks.

Anywho, je zult m even moeten halen: [ http://www.ascentive.com/support/new/support_dll.phtml?dllname=COMDLG32.OCX ]. Lees even het stukje onder 'aternative'. Dan regsvr-en, en voila.

Zo ook voor MSI32. Dat is een OLE-geval meen ik.

Also:
MP3 speler Op eigen Energie het is Portable dus zonder Installatie
Wat gebruik je om t af te spelen? De winmm-api?

Laatst bewerkt:
nee, common dialog, een ocx die nodig is in vb6 om bepaalde controls te weergeven. Je hebt m altijd nodig als je dit prog wilt runnen, maar op veel systemen staat ie al, maar blijkbaar niet op die van jou, of jou versie is anders, of iets dergelijks.

Anywho, je zult m even moeten halen: [ http://www.ascentive.com/support/new/support_dll.phtml?dllname=COMDLG32.OCX ]. Lees even het stukje onder 'aternative'. Dan regsvr-en, en voila.

Zo ook voor MSI32. Dat is een OLE-geval meen ik.

Also:
Wat gebruik je om t af te spelen? De winmm-api?

ok, ik teste het gewoon op me eigen versie :P niks speciaals gedaan ;)

Wat vreemd ik dacht dat ik CommonDialog had verwijderd nou ja Volgende versie doe ik commonDialog wel verwijderen 100%

comdlg32 is niet alleen voor de common dialog-dialog vensters (open/opslaan enzo), maar ook voor wat andere controls, meen ik. Weet t niet zeker though.

ik zou MCI32.OCX er gewoon bijzetten, anders haakt iedereen af die geen zin heeft om extra files te gaan doenloaden
ik krijg ook die foutmelding.
dan heb ik geen zin om het verder te proberen.
volgens mij moet die er makkelijk in de raar bijpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan