.vob afspelen in access 2007

• Onderwerp starter Onderwerp starter SKVR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SKVR

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
Hallo,

ik ben laatst op mijn oude stage plaats geweest, hier had de systeembeheerder een probleempje met het afspelen van een .VOB bestand in zijn database.

Het gaat om Office 2007..

Hij heeft een database en heeft een verwijzing in zijn database naar de X-schijf waar allemaal .vob (videobestanden) staan.

Zodra hij een keuze maakt uit de keuzevak dan zou de video die ernaar gelinkt is geopend en afgespeeld worden.

bijv.: X:\gebruiker\map\enzenz

maar hij krijgt steeds de melding dat het mogelijk een virus bevat o.i.d.
Hij heeft via configuratiescherm dat account controle e.d utigeschakeld (hij gebruikt Vista)
en heeft via vertrouwenscentrum de X-schijf toegevoegd als vertrouwelijk.

iemand die kan helpen?

Hallo,

ik ben laatst op mijn oude stage plaats geweest, hier had de systeembeheerder een probleempje met het afspelen van een .VOB bestand in zijn database.

Het gaat om Office 2007..

Hij heeft een database en heeft een verwijzing in zijn database naar de X-schijf waar allemaal .vob (videobestanden) staan.

Zodra hij een keuze maakt uit de keuzevak dan zou de video die ernaar gelinkt is geopend en afgespeeld worden.

bijv.: X:\gebruiker\map\enzenz

maar hij krijgt steeds de melding dat het mogelijk een virus bevat o.i.d.
Hij heeft via configuratiescherm dat account controle e.d utigeschakeld (hij gebruikt Vista)
en heeft via vertrouwenscentrum de X-schijf toegevoegd als vertrouwelijk.

iemand die kan helpen?

*wat je kunt proberen, .vob bestandje kopieren naar gocomprimeerde map, vervolgens inmporteren in database.

* Of de .vob bestand converteren naar een ander bestand (.avi) mischien vind hij dit wel vertrouwelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan