Vob Bestanden?? Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

VEREEN

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2005
HALLO ik hoop dat iemand mij kan helpen.
ik wil een dvd film branden op een dvd schijfje met nero
de film bestaat uit allemaal vob bestanden.
hoe moet ik die branden met nero?
ik heb het al een aantal keren geprobeerd maar kan hem niet afspelen op mijn dvd speler, en daar ligt het zeker niet aan, en heb ook een divx speler.
moet ik ze omzetten, ik weet geen eens wat vob bestanden zijn.
please help me!!!!:(

Kies bij het maken van een dvd voor dvdvideo, sleep alle bestanden die .vob, .bup e.d. heten die in de map staan in je brandvenster van nero en brandt de dvd. Zou moeten werken.
Let wel op of je dvdspeler - en +dvdr's ondersteund en dat je de juiste gebruikt, kan verschil zitten in per speler.

vergeet dan niet om alleen bestanden naar de map video_ts te slepen anders werkt het nog niet.

en dan?

Ik heb geprobeerd die files erin te slepen maar dan geeft ie aan dat hij maar een maximum van 49 files kan invoegen. Ik snap er werkelijk het holletje niet van. Ik wil graag de ondertiteling bij de film branden en dat moet op deze manier toch kunnen?

groeten apostma

Re: en dan?

Geplaatst door apostma
Ik heb geprobeerd die files erin te slepen maar dan geeft ie aan dat hij maar een maximum van 49 files kan invoegen. Ik snap er werkelijk het holletje niet van. Ik wil graag de ondertiteling bij de film branden en dat moet op deze manier toch kunnen?

groeten apostma

Het is handiger dat je een eigen topic aanmaakt ipv in iemand anders zijn/haar topic in te breken

sorry

oke ik heb mijn probleem ook al opgelost maar ik zal het niet weer doen. Sorry en succes verder Vereen!

groetjesss

*"Only through me can you achieve a power greater than any"*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan