Vob, Ifo en Bup bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea van den Bos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Ik heb een DVD geript maar als ik hem wil branden met Powerdvd dan kent hij het bestand niet. Wat kan ik daar nog aan doen is er niet een progamma die het kan omzetten naar een bestand wat ik wel kan branden?

Alvast bedankt

Ik heb het ook geprobeerd met power dvd maar dat gaat gewoon niet. Ik heb eerst een dvd geript en verkleint met dvd shrink 2.3 (gratis te downloaden) en daarna gebrand met nero 6.0 (gedownload van de site ahead.com) en dat gaat prima.

Jullie halen hier een aantal dingen door elkaar Powerdvd om te branden ?? powerdvd kan alleen media files zoals dvd afspelen en niet branden.

Als je een dvd verkleint met bv dvdshrink kun je de vob,ifo enz bestanden met nero branden als dvd.

Powerdvd en nero gaan perfect samen op 1 schijf dus die hoef je niet te verwijderen.

kijk voor een handleiding dvdshrink eens op http://www.helpmij.nl/leden/tazman

Sorry dat wist ik niet want ik weet er nog niet veel van af met DVD`s branden maar in ieder geval bedankt voor jullie hulp.

Ik ga het weer proberen.

Oke ik heb nu mijn eerste DVD gebrand maar ik heb er nog eentje liggen waar ik zuinig mee ben maar die geeft aan als je hem met shrink bewerkt dat er alleen maar een read file is.

Weet iemand hier iets op te verzinnen ik kan hem wel met PowerDVD afspelen.

Ieder geval vast bedankt.

Het is me gelukt op een of andere manier weet niet hoe maar hij doet het.

Iedereen bedankt voor het lezen en reageren op dit onderwerp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan