Vodafone mobiel internet logfile?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenI

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Goedemiddag,

Ik zit met een vraag, wellicht hoort hij niet hier thuis maar ik wist echt even geen andere betere locatie te vinden.

Ik lig in de klinch met Vodafone. Ik heb een rekening gehad van 500 euro voor mobiel internet, terwijl ik dit niet eens meer gebruik. Dus ik heb gezegt de rekening niet te betalen, wat ongetwijfeld problemen zal opleveren.

Nu vroeg ik mij af, aangezien ik (nog) niks kan bewijzen, maakt de dongel van Vodafone een logfile aan met wanneer je internet en hoelang? Zo ja, waar staat deze dan? Want online vind je alleen de log gegevens van hun, maar daar klopt dus niks van.

Iemand enig idee?

Mijn dank is alvast héél groot!

Vriendelijke groet,
Jeroen

Nee volgens mij niet hoor, maar 500,- is wel heel erg veel hoor. Ik Gebruik ook afentoe Mobiel internet op mijn Laptop waarbij dan mijn Telefoon als Dongle diend. IK heb Onbeperkt Internet

Ik weet ook niet of zoiets bestaat, maar misschien in het vervolg een programma op je laptop zetten die precies berekend hoeveel data je gebruikt.

Ik gebruik zelf het programma NetMeter 1.1.3 die kun je hier downloaden, kies dan wel voor Softpedia Mirror (RO) [EXE] want anders krijg je de beta versie.

Ik hoop dat je er in het vervolg wat aan hebt.

Grt

Rens12

Niet toevallig je telefoon als modem gebruikt?

Laatst bewerkt:
Ik zou dit alleen doen als je een Onbeperkte abbo hebt. Anders niet

Excuses voor de late reactie. Nee ik maak geen gebruik van de kaart als telefoon.

Vooralsnog niks gehoort van Vodafone, maar ik ben bang dat het hun woord tegen de mijne wordt, en dan zullen hun ongetwiijfeld winnen.

Ik maak al een geruime tijd geen gebruik meer van het kastje dus ik heb die software niet nodig om data te loggen, maar wel bedankt voor je tip ;)

Groeten,
Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan