Voeding alternatief

Status
Niet open voor verdere reacties.

mommers23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2009
Beste,

Wie kan mij uit de brand helpen.
Ik heb een Packard Bell pc type Ixtreme 5105

Mijn zoontje had de stekker eruit getrokken terwijl deze aan stond.
En wil dus niet meer opstarten.
Ik heb alles zo goed mogelijk nagekeken en ben erachter gekomen dat de voeding kapot is.

Type FSB315-60PNA-E(PF)

Nu zit ik de gehele dag te surfen naar dit type voeding
Ik kan er maar eentje vinden twv 174,euro ex btw.

Kan iemand mij helpen voor een passend alternatief te vinden dit zal toch wel teverkrijgen zijn weet alleen niet wat of welke.

BVD mommers23

Haal die voeding eruit en ga daar mee naar een gerenomeerde computerzaak.
Aan de hand van de specificaties en de maat van de voeding kan die je vast en zeker helpen aan een alternatief. €174 euro voor een originele is knap aan de prijs.
Rond de 5 tienen is een meer acceptabele.

Haal die voeding eruit en ga daar mee naar een gerenomeerde computerzaak.
Aan de hand van de specificaties en de maat van de voeding kan die je vast en zeker helpen aan een alternatief. €174 euro voor een originele is knap aan de prijs.
Rond de 5 tienen is een meer acceptabele.

jah en vraag ook even of ze die oude voeding kunnen testen kijken o hij wel echt kapot is
voordat je geld gaat uitgeven aan nieuwe spullen

Dat laatste is inderdaad een goede optie.
Verder is een voeding niet zo bijster speciaal. Het is belangrijker voor een kwalitatief goed merk te kiezen (zie mijn handtekening voor een lijstje en let vooral op de slechte merken!!).
Gewoon een goede 300-400W voeding is goed genoeg. Zwaarder is niet nodig, maar kan verder geen kwaad.
Alles gaat via standaarden, dus je bent niet aan een merk gebonden.

Jah, ik zou in jouw geval niet meer dan 70 euro uitgeven voor een nieuwe voeding mocht ie echt de geest gegeven hebben.
voor 70 euro heb je er eentje van een goed merk die ongeveer 400 watt levert :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan