Voeding begeven ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hp9760

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Ik heb een desktop pc dan Dell Dimension E520

Sinds vandaag komt er een rare geurtje uit de voeding. Is de voeding het aan het begeven ?

Kan het ook door een virusje zijn gekomen? heb namelijk gisteren een virusje geinstalleerd van winamp kan dat daardoor komen?

Ik wil namelijk niet heel mijn pc opnieuw instaleren als ik een nieuwe voeding heb...

Alvast bedankt voor jullie reacties !

Ik zou snel even een back up van je bestanden maken.

Een geurtje uit je voeding is niet goed, en als het mis gaat kan je al je bestanden verliezen en je hele PC slopen. ALs je zeker weet dat het de voeding is zou ik je bestanden back uppen op een usb oid en de computer niet meer gebruiken tot je een nieuwe voeding hebt.

Ik krijg morgen een nieuwe voeding...

Maar kan een geurtje uit de voeding door een virusje komen?

want dan gaat ook gelijk mijn nieuwe voeding stuk

Naar mijn weten niet. Zou ook niet weten hoe.
Nee, dat kan echt niet.

Oke toppie, nog ff iets anders als ik een nieuwe venster open krijg ik een rare bovenkant zie foto:

raar.png

De Minimaliseren , verkleinen , sluiten zie ik niet , totdat ik op de bovenkant klik komt de neiuwe venster weer normaal eruit te zien.

enig idee?

waarschijnlijk gewoon een foutje, even opnieuw opstarten doet het hem wel....

nee.. is al 1 week zo heb met ccleaner ook beetje gescand niet geholpen

:(

hmmm... En bij andere programmas?

nee het is puur de internet explorer

als ik op een link klik en er opent een nieuwe venster dan krijg ik dat heel raar

Hoi..
ga eens naar extra....internetopties..algemeen....tabladen instellingen...standaardwaarden herstellen.

Gebruik de f11 knop eens?(volledig scherm)
Of in de balk: beeld...volledig scherm

Rare geur kan nooit door software komen. Dat kon vroeger alleen bij de Commodore 64. Die kon je door een fout in het ontwerp opblazen als je de juiste instructies wist.

In jouw geval dus de voeding, als daar de geur vandaan komt. Gebruik de pc liever niet meer, want een voeding die defect gaat neemt andere componenten in z'n ondergang mee. Heb hier vorige 2 systemen gehad met dat probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan