- Lid geworden
- 11 feb 2002
- Besturingssysteem
- windows 10, windows11
- Office versie
- 2023
Heb hier een pc(nog geen 2j oud) staan die geen beeld geeft, zowel met onboard als met losse graka.
Na ff gezocht te hebben naar de oorzaak, denk ik dat het aan de voeding ligt.
Nadat de pc aangezet en nog voor de post begint al stilvalt heb ik de spanning op de aansluitpunten gemeten, helemaal dood.
Zodra er 1 component losgemaakt is, HD/dvd/floppy(maakt niet uit wat) dan start de pc gewoon op en heb ik gewoon beeld en blijft de voeding gewoon de normale spanningen door te geven. Meer apparaten dan de hd/dvd en flop en uiteraard de mobo staan er niet op.
De voeding zelf moet krachtig genoeg zijn om minimaal 6 apparaten te kunnen voeden.
Is mijn bevinding dan juist dat de voeding aan het overlijden is?
Na ff gezocht te hebben naar de oorzaak, denk ik dat het aan de voeding ligt.
Nadat de pc aangezet en nog voor de post begint al stilvalt heb ik de spanning op de aansluitpunten gemeten, helemaal dood.
Zodra er 1 component losgemaakt is, HD/dvd/floppy(maakt niet uit wat) dan start de pc gewoon op en heb ik gewoon beeld en blijft de voeding gewoon de normale spanningen door te geven. Meer apparaten dan de hd/dvd en flop en uiteraard de mobo staan er niet op.
De voeding zelf moet krachtig genoeg zijn om minimaal 6 apparaten te kunnen voeden.
Is mijn bevinding dan juist dat de voeding aan het overlijden is?