Gisteren heb ik rond 20h voor het laatst mijn PC gebruikt. Ik heb deze laten aanstaan omdat ik nog iets wilde doen. Maar rond 21h30 stond die uit. Ik had hem niet uit gezet of in slaapstand gezet. En een (algemene) stroom uitval was er ook niet geweest.
Dus wilde ik mijn PC opnieuw opstarter maar niks reageerde nog. De PC starte niet op. Stekkers uit en in, voeding uit en aan,... niks hielp.
In eerste instantie dacht ik dat het de voeding zou zijn.
Maar achteraan op de PC zie ik nog het klein oranje lichtje van het netwerk branden. Op mijn klavier (zo'n multimedia klavier met ook office knoppen en zo) brand wel nog het "office" lichtje. Dit kan ik nog aan en uit zetten met de "office" toets. Ook de aan-uit schakelaar achteraan op de voeding licht nog op.
Wat voor probleem zou ik kunnen hebben?
De voeding die kapot is? Maar bepaalde onderdelen krijgen nog stroom.
Of toch iets ergers?
Dus wilde ik mijn PC opnieuw opstarter maar niks reageerde nog. De PC starte niet op. Stekkers uit en in, voeding uit en aan,... niks hielp.
In eerste instantie dacht ik dat het de voeding zou zijn.
Maar achteraan op de PC zie ik nog het klein oranje lichtje van het netwerk branden. Op mijn klavier (zo'n multimedia klavier met ook office knoppen en zo) brand wel nog het "office" lichtje. Dit kan ik nog aan en uit zetten met de "office" toets. Ook de aan-uit schakelaar achteraan op de voeding licht nog op.
Wat voor probleem zou ik kunnen hebben?
De voeding die kapot is? Maar bepaalde onderdelen krijgen nog stroom.
Of toch iets ergers?