Voeding kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelvinvds

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2012
Hallo,

Ik heb sinds gisteren last van dat mn CP plots uitvalt. Zowel bij het gamen als gewoon internetten. Eerst dacht ik dat het mn videokaart was want de temperatuur daarvan was best hoog, zelfs als ik niks deed. +- 50 graden als ik niks deed.

Toen had ik met MSi afterburner mn fan speed aangepast en deed ie het weer best goed maar opnieuw vandaag viel hij weer uit. Toen heb ik hem een paar uur uitgelaten. Maar toen ik hem aanzette kwam er een flits uit mn pc. Bij mn voeding. Betekent dit dat mn voeding kapot is? Hij gaat wel gewoon aan trouwens mn PC.

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt,
kelvinvds

Ja had ik ook mijn voeding was uitgebrand stonk het mischien naar vuur ofzo? Want ik had dat het stonk naar rook toen sloot ik mijn pc af de volgende ochtend ging hij niet aan.
Toen heb ik er na gekeken en me hele voeding was zwart gelukkig voor mij viel het onder garantie :D

Toen hij uitviel rook ik wel een soort brandlucht ja, en ik hoorde een klik. Maar toen ik hem aanzette rook ik niks hoorde alleen een klik en flits.

Welkom op helpmij.nl :thumb:
ga er dan maar vanuit dat ie stuk is
zsm vervangen voordat er dadelijk een piekspanning door je pc gaat. dan ben je verder van huis

Brandlucht en flits. Nee niks aan de hand gewoon doorspelen :confused:

Niet dus. Niet meer gebruiken deze pc. Voeding is defect (aan het gaan). Een voeding die stuk gaat neemt meestal een aantal onderdelen mee in zijn ondergang dus vervangen, anders kan het nog wel eens een dure grap worden. Daarnaast wil je geen afgebrand huis lijkt me.

Oke, dan stuur ik hem lekker op naar de garantie. Hij is nu 550 watt. Heb een GTX 560 Ti en een Llano A6-3670 QuadCore 2,7GHz dat moet er toch makkelijk op kunnen? Of moet ik meer watt hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan