youriwannet
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 apr 2014
Hallo,
Deze week heb ik mijn nieuwe videokaart uitgeprobeerd in mijn pc.
Dit verliep niet volgens plan. bij het op starten gaf de pc een piep pas daarna begon de videokaart te draaien en tegelijkertijd begon de pc weer met het piep geluidje.
Dus ik dacht dat er iets mis was met de videokaart. totdat ik naar mijn voeding ging kijken. ik zag dat hij net niet genoeg stroom leverde voor mijn videokaart.
Dus ik ben opzoek gegaan naar een nieuwe voeding en heb er uiteindelijk eentje gevonden, namelijk de: Blue Storm II 500
Nadat ik de voeding in mijn pc heb geplaatst en alles heb aan gesloten probeerde ik mijn pc weer op te starten. Maar er gebeurde niks.
Terwijl het activatie lampje van de voeding wel brand.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Mijn pc specificaties zijn:
Processor: AMD A10-5700 APU with Radeon(tm) HD Graphics 3.40 GHz
RAM: 4,00 GB
Besturing software: Windows 8.1 64Bit
De videokaart die ik graag in mijn pc wou plaatsen is de: Nvidia Geforce 8800 gt
Alvast Bedankt !
Deze week heb ik mijn nieuwe videokaart uitgeprobeerd in mijn pc.
Dit verliep niet volgens plan. bij het op starten gaf de pc een piep pas daarna begon de videokaart te draaien en tegelijkertijd begon de pc weer met het piep geluidje.
Dus ik dacht dat er iets mis was met de videokaart. totdat ik naar mijn voeding ging kijken. ik zag dat hij net niet genoeg stroom leverde voor mijn videokaart.
Dus ik ben opzoek gegaan naar een nieuwe voeding en heb er uiteindelijk eentje gevonden, namelijk de: Blue Storm II 500
Nadat ik de voeding in mijn pc heb geplaatst en alles heb aan gesloten probeerde ik mijn pc weer op te starten. Maar er gebeurde niks.
Terwijl het activatie lampje van de voeding wel brand.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Mijn pc specificaties zijn:
Processor: AMD A10-5700 APU with Radeon(tm) HD Graphics 3.40 GHz
RAM: 4,00 GB
Besturing software: Windows 8.1 64Bit
De videokaart die ik graag in mijn pc wou plaatsen is de: Nvidia Geforce 8800 gt
Alvast Bedankt !