Voeding-modje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steve

Inventaris
Lid geworden
28 nov 2001
Tijd voor het volgende project dacht ik zo maar :-)

Sinds kort ben ik de bezitter van een Q-tec 400W, dual fan, gold. Deze ziet er auf sich al mooi uit dankzij de goudkleur, maar ik wou nog een stapje verder gaan. Dus ik nam een plaat acrylaatglas die ik nog had van een oud window, een decoupeerzaag en een elektrische schroevendraaier/boormachine.. En dit is het resultaat geworden :)

Voor de mensen die het nog niet begrepen hadden, het gaat dus om deze voeding ;)

De nieuwe achterkant..

Close-up van de achterkant. De 220V+, 220V- en aarding heb ik met kroonsteentjes vastgemaakt (ik moest ze doorknippen om de zwarte connector eruit te krijgen).

Het geheel :)

Sorry voor de brakke pics, sinds m'n digicam gestolen is ben ik gebonden aan de Creative webcam..

Voor de verlichting moet ik nog eens kijken.. Het blauwe licht dat je nu ziet is afkomstig van m'n case (voeding ligt dus buiten de case, moet nog mouting holes in het acryl tappen). Een kleine CCFL oid.

Laatst bewerkt:
En gelijk ook maar de twee andere kleine zaken tonen..

De blauwe LED's in m'n keyboard:

Laag contrast, anders was ie overbelicht.. Maar het geeft een mooie blauwe gloed (ik heb trouwens de drie LED's vervangen)

M'n nieuwe lichtgevende, rounded IDE-kabel.. Ook hier weer sorry voor de brakke pic.

Laatst bewerkt:
Heb de 550watt versie... Strak geprijsd he!

Kroonsteentjes??? --> suikertjes zoals ze in de volksmond zeggen ??? :confused:

(Je weet wel, van die plastieke blokjes met vijsjes)

Ziet er ondanks de 'minder'strakke pics goed uit hoor.
Heb zelf ook de 550, ik had een 300 van Aopen, maar die gaf op het laatst toch wel wat problemen. Ik had er vier harde schijven inhangen, een dvd speler en een brander, een, een geforce 3 kaart, een zipdrive en bijna alle pci sloten vol met tv-kaart en network.
Nu werkt alles weer prima.
Nogmaals ziet er heel goed uit.

Halloo.
Dat heb je weer mooi gefixt :D
Ik had van de week een site, die uitleg gaf om je hdd te modden .
Dat ga ik binnen kort op een hele oude schijf proberen en daarna op mijn schijven .
Het zilverkleurige plaatje op de hdd word vervangen door een plexiglass. En komen 2 leds in ..
Ben benieuwd wat het effect ervan is :D:D.
Grtz Oswaldo.r

Halloo.
Dat heb je weer mooi gefixt
Ik had van de week een site, die uitleg gaf om je hdd te modden .
Dat ga ik binnen kort op een hele oude schijf proberen en daarna op mijn schijven .
Het zilverkleurige plaatje op de hdd word vervangen door een plexiglass. En komen 2 leds in ..
Ben benieuwd wat het effect ervan is .
Grtz Oswaldo.r

is dat nou wel slim met je HDDs klooien??? als er wat mis gaat heb je een probleem alle data kwijt en nieuwe HDD nodig,

maarjah als je het hebt gedaan wil ik graag fotos ziern :D

hey steve kun je eens een paar fotos van je hele pc maken??? ik ben wel nieuwsgierig hoe dat eruit ziet :D

je voeding is in elk geval mooi vooral met zon blacklight in je case :D

Greetiez Ecl1pse

Intussen is m'n PC wat veranderd. Nieuwe (top-)hardware, Intel boxed cooler op m'n videokaart en natuurlijk de waterkoeling.. Maar ik wacht even op een nieuw moederbord (RMA) dus pics kan voorlopig niet.

Trouwens, de pics zullen met een webcam gemaakt worden.. M'n digicam is al geruime tijd gestolen. Misschien kan iemand met een digicam op de HMdag foto's schieten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan