Voeding, nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Havermoutpap

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2011
Berichten
2
Hallo allemaal,

Ik heb een AMD Radeon hd 6750, en ben van plan om hem up te graden naar een 6950 i.v.m betere prestatie voor aankomende games.
Nou heb ik een 450watt voeding in mijn kast. Maar als ik op de website kijk van AMD staat er dat een minimum 500watt voeding nodig is voor de HD6950.

'500 Watt or greater power supply with two 75W 6-pin PCI Express® power connectors recommended'

Voor de 6750 staat er 450watt als requirement.

'450 Watt or greater power supply with one 75W 6-pin PCI Express® power connectors recommended (600 Watt and two 6-pin connectors for AMD CrossFireX™ technology in dual mode).'

Is het absoluut nodig om mijn voeding te vervangen? Of zal mijn voeding een grafische kaart van dit caliber nog wel aankunnen?

Zijn er ook nog andere dingen waar ik goed op moet letten met het vervangen van mijn voeding? (evt. aanraders gebaseerd op mijn systeem zijn zeer welkom! :D )

Specs :

Windows 7 (64bit)
Radeon hd 6750
i7 2600 CPU @ 3,4 ghz
6gb RAM


Alvast bedankt!
 
Welkom op Helpmij...

Merk en type van de huidige voeding??
Het advies van 500w is meestal al hoger als dat daadwerkelijk nodig is.
 
Graag gedaan hoor. En, hoeveel watt kwam eruit? Ben ik wel nieuwsgierig naar geworden...
 
Ow ik was niet degene die de vraag stelde ik wilde je alleen bedanken voor de site
 
Staar je alleen niet blind op dit soort sites.Daar komen nogal eens rare waardes uit.
Nu het topic weer voor Havermoutpap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan