Voeding of adapter kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

jipjan

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2009
Hallo mensen,

Als ik mijn adapter (http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=14670) in het stopcontact steek is er niks aan de hand, groene lampje brand. Zodra ik het plugje in mijn voeding stop, gaat het groene lampje uit en hoor ik hoge piepjes. De laptop kan ik niet opstarten (zonder accu) en hij laad niet op. Het is een universele adapter van trust (zie link hierboven). De voltage staat goed ingesteld. Weet iemand wat het probleem is en wat ik er aan kan doen???

ps.: Als ik de oplossing niet vind, ik heb nog garantie ;)
bvd

jipjan

Laatst bewerkt:
ik spreek uit ervaring dat je hem beter terug kan brengen als hij het dan nog niet doet weet je het zeker dat het aan je note/netbook ligt
gewoon terug gaan dus!

Hoi,
de amperage komen die ook een beetje bij elkaar?
Heeft het wel gewerkt?
Modag

Laatst bewerkt:
Ik ga er vanuit dat het wel heeft gewerkt. Wat je dan nog kan proberen is de accu uit de laptop halen en dan de oplader aansluiten.

Hoi,

Dan wordt aanspraak maken op je garantie denk ik zo.
Is er nog een notebook in de buurt waar je de adapter op kan proberen
Modag

Hoi,

Dan wordt aanspraak maken op je garantie denk ik zo.
Is er nog een notebook in de buurt waar je de adapter op kan proberen
Modag

nee, geen andere laptop.

btw:
Adapter: Input:120V ~ 240V ~ 60/50Hz 1380mA
Output: 15/16/18/19/20/22V ---- 3.5 A 24V ---- 3A 77VA max

Voeding: Input: +19V ----- 3.42A, 65W

En daar is alles mee gezegd ik zou kijken voor een ander merk als hij toch retour gaat.

Modag

ik spreek uit ervaring dat je hem beter terug kan brengen als hij het dan nog niet doet weet je het zeker dat het aan je note/netbook ligt
gewoon terug gaan dus!

ik ga hem morgen terug brengen

Hallo

Mits je zelf vermeld dat er nog garantie is , ben ik uiteraard benieuwd hoe oud deze nu wel is .

Indien defekt , uiteraard garantie claimen.

Indien je de beschikking hebt over een gloeilamp van b.v.b. 24V/10W , deze eens daar mee belasten.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan