Voeding probleem...kan dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batman755

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2007
hey,
Ik heb onlangs mijn pc moeten binnen doen bij de winkel omdat mijn voeding stuk was. De winkel heeft er een nieuwe ingestoken. Toen ik hem terug kreeg had ik problemen wanneer ik een spel opstarte. Als ik bijvoorbeeld counterstrike opstarte kreeg ik een blauw scherm en kon ik niets anders doen dan de pc heropstarten.

Voor ik de pc naar de winkel had gebracht (voor dat de voeding stuk was) had ik helemaal geen problemen met mijn software. Ik vond het nogal raar dat toen ik de pc terug kreeg nadat ze er een nieuwe voeding hadden ingestoken, ik blauw schermen kreeg en dat er iets met mijn software was.

Mijn vraag is: als je een nieuwe voeding in een pc laat steken, kan dit de software van de pc aanpassen waardoor je je pc moet formatteren. (zou de winkel zelf een virus op de pc gezet hebben om zo te zorgen dat je als klant wel snel zou terugkomen?)

Of ben ik gewoon paranoia :o

Hoi,

Denk niet dat de winkel dat doet, maar de overleden voeding waaraan is die overleden en heb je eventueel al een herinstallatie overwogen.

Modag

Hebben ze de voeding vervangen door de zelfde?
Kan zijn dat ze er een mindere ingezet hebben en als jij de pc belast dmv. een spel kun je div problemen krijgen..

He hallo...
dit moet geen invloed hebben op je configuratie..
Misschien hebben ze er een met een te laag wattage ingezet..
heb je dit al gechecked ?

succes

Rob

Normaalm is dit niet dus ik zou maar even terug gaan naar de winkel en het probleem bespreken.

Ik weet niet wat voor een voeding dat ze er juist hebben ingestoken. Maar ik heb dan nu de pc geformateert en windows herinstalleerd (de winkel wou dit doen voor 39 euro, maar ik kan dit zelf wel dus heb ik het gedaan) en nu doet alles zijn werk. Geen blauwe schermen meer ofzo. Dus het ligt niet bij de voeding die te zwak zou zijn want nu kan ik er wel spelletjes mee spelen (nadat ik dan heb geformateerd). Het lag wel degelijk aan de software.

Nu is alles wel in orde... maar als er dus een nieuwe voeding in je pc wordt gezet, is het onmogelijk dat hierdoor de software wordt aangetast? Want dan moet die winkel dat zelf hebben gedaan.

Hoi,

Over het algemeen mag dat niet uit maken een andere voeding maar misschien was er voor die tijd wat mis is gegaan in de pc, maar ben blij voor je dat hij het weer doet.

Modag

voordat ik de pc binnen bij de winkel deed had ik er helemaal geen problemen mee. Ik weet ook wel hoe ik de meeste virussen kan ontwijken... maar als het niet kan veroorzaakt zijn door een nieuwe voeding kan ik er dus vanuit gaan dat de winkel er een virus heef top gezet. Het gaat om een nieuwe winkel, zal wel wat klanten nodig hebben... :confused:

Nou kan ik me moeilijk voorstellen dat een nieuwe winkel om klanten te werven een virus op een te repareren pc zet. Dat lijkt me toch een beetje paranoide gedacht.

Hoi,

Lijkt mij ook niet dat die winkel dat doet en als de pc spelend ten onder is gegaan kan dat de software wel in de war gebracht hebben.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan