Voeding springt steeds kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

hensenbok

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2003
Hallo allemaal

ik heb gisteren mijn voeding vervangen omdat de andere kapot gegaan is . maar nu ismijn nieuwe ook kapot gesprongen .
hoe kan dat komen kan dat zijn de de voeding te licht is of dat er ergens iets kapot is aan computer ?

Alvast bedankt .

Een hoeveel watt voeding is het?
Sluit je je monitor op de voeding aan, of een aparte stekker van monitor naar stekkerdoos?
Het kan zijn dat je voeding het niet meer aankan.

Het is een Athlon Amd Pentium 3 meer informatie weet ik er eigenlijk niet van heb hem niet meer hier staan.
voeding weet ik niet juist heb die gekocht van een vriend die in een groothandel werkt die had mij deze verkocht . Maar kan het soms niet zijn dat die voeding te licht was ,computer heeft 1 dag gewerkt de volgende dag is hij kapot gesprongen bij het aanzetten denk ik . maar die oude voeding stond er al ongeveer een jaar in kan het soms zijn dat er ergen eens kortsluiting is in de computerkast ?

nee heb geen monitor eraan gesloten, nieuw voeding maakte wel redelijk veel geluid vondt ik , stond verachter een sticker op met 230volt voor de rest weet ik er niet meer over kheb hem pas morgen terug de computer .

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Was het de originele voeding die erin zat?
Ik denk het niet.
Waarschijnlijk was het een lichtere die men erin gestoken heeft omdat de originele ook stuk was.
Ofwel is er vlak voor die pc van jouw was een apparaat (netwerkkaart, usbkaart, hdd, .....) bijgestoken waardoor de voeding het net niet meer aankon, en je eigenlijk een zwaardere nodig had.

Greetz : Jer:cool:en.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan