Voeding stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProSRaps

Banned
Lid geworden
27 feb 2013
Hey HM'ers! Ik zit nu met een probleem met mijn computer: hij start niet meer op, ik denk zelf dat het aan de voeding ligt, want ik hoor een ritsel geluid, alsof er iets tegen de fans schuurt van de voeding, maar er is niks dat schuurt, en ik deed de kast eens open en het stonk naar brandlucht. Toen ik op de PC zat, had ik de temperaturen gemeten van de CPU: 34 graden was hij en de temperatuur van de CPU liep op tot 39 graden en toen viel m'n PC altijd uit. En er hoort een oranje voeding lampje te BRANDEN. Maar hij KNIPPERT. Dr PC ging nog een week geleden aan, maar nu echt helemaal niet meer. We dachten dat het eerst kwam door stof, dus helemaal, elke hoek schoongemaakt, fans enzo ook. Maar nee, hij viel steeds uit en nu gaat ie al helemaal niet meer aan.

Dus wat wij nu hebben gedaan: schoongemaakt en stekkers 24 uur uitgehaald. Doet het nog steeds niet. Best wel oude HP Pavilion 700 desktop PC, maar ik moet er nog een half jaar mee doen totdat ik klas overga :'( Windows XP 32 bit

Dus wat ik nu wil weten, wat is er nou met de computer? Graag zo snel mogelijk antwoord. Dankje!

Hoi ProSRaps,

Je geeft het zelf al aan, maar als je nou's een andere voeding er in zet ?

Tip: upgrade naar Windows 7 of 8, want XP stopt volgend jaar de ondersteuning.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan