Hallo,
Ik heb net een nieuw systeem gebouwt..
i5 3570,
asus P8z77-v lx
hd7970 oc sapphire 3gb
830 Samsung 128gb
16gb G-skill ddr3
Corsair R500 behuizing
Coolermaster M700watt ( deze is 4 jaar oud)
Nu draait alles als een zonnetje... maar zodra ik grafisch veel vraag van mijn computer komt er een heel irritand piep/krakend geluidje
klikt als een oude HDD die rateld... of dat er een kabeltje tegen een Fan zit.
Bij het draaien van een benshmark en het spelen van Dirt 3 Hoor het het geluid flink toenemen, puur als er bewegende beelden zijn.
Bij world of warcraft hoor ik hem helemaal niet.
Het zijn niet de Fans van de gpu want die heb ik al met software harder laten draaien en daar komt het niet van.
Het lijkt uit mijn voeding te komen, maar zeker weet ik het niet,
Is mijn nieuwe systeem toch te zwaar voor mijn 4 jaar oude coolermaster M700watt ?
Op internet las ik wel dat meer mensen dat rare geluid hadden van deze sapphire 7970oc 3gb
wie weet raad ?
Ik heb net een nieuw systeem gebouwt..
i5 3570,
asus P8z77-v lx
hd7970 oc sapphire 3gb
830 Samsung 128gb
16gb G-skill ddr3
Corsair R500 behuizing
Coolermaster M700watt ( deze is 4 jaar oud)
Nu draait alles als een zonnetje... maar zodra ik grafisch veel vraag van mijn computer komt er een heel irritand piep/krakend geluidje
klikt als een oude HDD die rateld... of dat er een kabeltje tegen een Fan zit.
Bij het draaien van een benshmark en het spelen van Dirt 3 Hoor het het geluid flink toenemen, puur als er bewegende beelden zijn.
Bij world of warcraft hoor ik hem helemaal niet.
Het zijn niet de Fans van de gpu want die heb ik al met software harder laten draaien en daar komt het niet van.
Het lijkt uit mijn voeding te komen, maar zeker weet ik het niet,
Is mijn nieuwe systeem toch te zwaar voor mijn 4 jaar oude coolermaster M700watt ?
Op internet las ik wel dat meer mensen dat rare geluid hadden van deze sapphire 7970oc 3gb
wie weet raad ?