Voeding vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

leatherface

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Ik heb vandaag een nieuwe voeding (300W) in me kast geplaatst, omdat ik dacht dat dit me van me probleem zou helpen, maar helaas geen resultaten.
Pc blijft vastlopen tijdens het opstarten, soms kan het wel eens verschillen...soms loopt ie wel eens vast als ik bv op internet zit..

Of moet ik toevallig nog wat aanpassen in me bios?
Nee toch
En jongens zeg me niet dat ik opnieuw me drivers moet installeren voor me mobo, of me pc moet formateren want dat heb ik allemaal al geprobeerd...ik heb bijna al het mogelijke geprobeerd

Ik zou bij god niet weten wat het probleem zou kunnen zijn, jullie misschien?????

Ik ben god niet maar zou het volgende willen aanraden.
Scan eens met ad-aware en spybot als het dan nog terug komt ( dat vastlopen) dan zou je eens een hijack log kunnen plaatsen in de sectie spyware.

Ik heb een "donkerbruin" ideetje zonder dat ik weet of dat bij jou van toepassing zou kunnen zijn :

een familielid had al 1,5 jaar lang hetzelfde / een soortgelijk probleem. Wat bleek uiteindeljk de oorzaak ?
Niet het mobo, niet de voeding, niet de koeling van de hdd of de videoadapter, maar...........

een (kennelijk) gekloot door een van de telgen met Windows messenger en het daarbij behorende andere rampzalige gedoe. (Ik heb zelf geen Messenger draaien dus ik weet er ook geen tierelier vanaf).

Ik weet WEL dat toen ik de hele handel opnieuw had ingesteld na een format ZONDER dat Messenger etc. werd geinstalleerd / geactiveerd, de machine stabiel bleef.

Hey Puppie

Ik heb me pc al gescand op spyware en virussen.
Heb niks opvallends gekregen??

Dat hijack log zegt me niks??

Hey pasja, dus ik moet een schone installatie uitvoeren zonder dat msn geactiveerd is??
Over welke msn versie heb je het trouwens??
Alle versie, ik gebruik nu msn 6.1
Ik heb trouwens me pc al keer geformatteerd zonder msn te installeren, heeft nie gewerkt

Maar mijn probleem doet zich ook voor tijdens het gamen...(dat vastlopen)

Hey vanzwam?

Ol heb die link doorgelezen, en alle actie uitgevoerd
met betrekking tot ad-aware en spybot.
Ook heb ik heb die Hijack prog uitgevoerd.

Vervolgens heb ik een logje als text bestandje opgeslagen en ik heb 'm in de goeie forum geplaatst.
Is het nou de bedoel gewoon de reactie afwachten??

Ik mocht ze namelijk nog niet verwijderen he

Geplaatst door leatherface
Hey vanzwam?

Ol heb die link doorgelezen, en alle actie uitgevoerd
met betrekking tot ad-aware en spybot.
Ook heb ik heb die Hijack prog uitgevoerd.

Vervolgens heb ik een logje als text bestandje opgeslagen en ik heb 'm in de goeie forum geplaatst.
Is het nou de bedoel gewoon de reactie afwachten??

Ik mocht ze namelijk nog niet verwijderen he

Dan zou ik inderdaad de reactie van de experts afwachten. Geduld is God's gave, of hoe was dat spreekwoord al weer.:)

Laatst bewerkt:
is het misschien zo dat je pc (lees proccesor) te heet word tijdens het gamen?

ervaring leerde mij dat met een extra koeling de boel stabiel blijft.

gr. berryhery

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan