Voeding voldoende?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En met dit progje kan je dus switchen tussen je 4 geluidskaarten en je onboard???
En jij hebt dan bijv 10 geluidsboxen in je kamer??of verander je steeds de stekkers??

Elke player zit op een eigen geluidskaart. Alle uitgangen gaan het mengpaneel in, vanwaar ik de schuif open zet van de player welke ik wil hebben.

Dat gaat de soundprocessing en daarna de versterker in.

- Groet.

Tja, als dat zo is. Dan zou ik ook zeggen niet doen, maar om nou voor zo'n oud pc-tje een nieuwe voeding te kopen????

Hmm. Frappant dat een voeding je hardware kan slopen?!?. Maar ik laat hem wel even uit, en fabriceer er wel een andere voeding in ;-) Thanks voor de info.

Elke player zit op een eigen geluidskaart. Alle uitgangen gaan het mengpaneel in, vanwaar ik de schuif open zet van de player welke ik wil hebben.

- Groet.

Dank je welll.Ik weet genoeg....

Voor de slimmere topiclezers onder ons::-)

Laatst bewerkt:
Daar ben ik ook benieuwd naar.:confused:

Zoals ik schreef:

=========

Daarnaast denk ik dat ik hem gewoon eens op zolder neer zet en eens even laat draaien. Kijken wat hij doet. Heel veel kan er niet gebeuren mocht hij kapot gaan qua rook, fik enzo, of wel?

Zoals ik schreef:

=========

Daarnaast denk ik dat ik hem gewoon eens op zolder neer zet en eens even laat draaien. Kijken wat hij doet. Heel veel kan er niet gebeuren mocht hij kapot gaan qua rook, fik enzo, of wel?

Maak je niet ongerust, hij zal echt niet ontploffen.
Anders zet je hem 31 december buiten, ong. 23.50 uur en dan aanzetten :D:eek::eek:
Lijkt me een leuke ervaring.
Sla je ook geen slecht figuur met je vuurwerk.

Maak je niet ongerust, hij zal echt niet ontploffen.
Anders zet je hem 31 december buiten, ong. 23.50 uur en dan aanzetten :D:eek::eek:
Lijkt me een leuke ervaring.
Sla je ook geen slecht figuur met je vuurwerk.

Haha ok. Ben zelf nogal bang met die stroomdingen enzo. Vindt het gewoon niet prettig. Maar ach. He thuis zal heus wel niet afbranden nee. Hij heeft het ook vier jaar wel gedaan :-) En als ik volgende maand m'n centen weer krijg dan ga ik gewoon een andere PCtje regelen.

Ik ga maar gewoon een nieuwe halen maandag. Heb er zo snel twee gevonden welke betaalbaar, goed en op voorraad zijn. Welke van de twee lijkt jullie het meest geschikt?

http://www.salland.eu/product/65330...390-watt-20-24-pins-geen-rs390-pmspa3-eu.html
http://www.salland.eu/product/26933/antec-basiq-power-350-watt-24-pins-bp350p-ec.html

Ikzelf ben uit mijn normale PC een CoolerMaster gewend, en ben daar zeer tevreden over. Toch lees ik veel over voornamelijk de 12V voltages/amperes. Dus daarom dat ik het hier maar even vraag. Hij komt op een AMD PC.

Dank alvast :)

Edit: even gekeken. Er gaat 1 kabel het moederbord op, en dat is een 20pins. Het moet dus eigenlijk wel de CoolerMaster zijn, of niet?

Laatst bewerkt:
Ok, dat is mooi om te horen. Zou ik hem maar gewoon bestellen dan? :)

Waar wacht je op ?

Een fijne kerst nog.
Ik koets (vlieg) morgen naaar Spanje en wens eenieder die dit nog mocht lezen een heel fijne jaarwisseling en een tof computer 2010

Ikzelf kon niet beoordelen of dit allemaal goed is en dergelijke.

Jij ook het beste, en veel plezier in Spanje!

Dag Heren,

Ik heb zojuist mijn voeding binnen gekregen, en alles loopt perfect. Dank voor de goede hulp. Als mij geld binnen is, zou ik een (kleine) donatie doen richting Helpmij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan