Voeding vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

jespertje123

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2010
Hallo,
ik heb zojuist onderdelen voor een PC gekocht:
CPU: Intel i5-3500K met Noctua NH-U12P SE2
GPU: EVGA GTX560 Ti Superclocked
Memory: 2x Corsair Vengeance 4GB DDR3 1600
Mobo: ASRock Z77 Extreme4
Harddisk: Seagate Barracuda 1TB 7200RPM
Optical drive: Samsung SH-118AB
Behuizing: Corsair Carbide Series 500R

Mijn vraag is eigenlijk: volstaat mijn voeding voor deze onderdelen, en heeft het moederbord genoeg connectors om alle fans in de behuizing (en de Noctua) van stroom te kunnen voorzien?

Met vriendelijke groet,
Jesper

Sorry, echt sorry... Dom van me... :o Het gaat om een Corsair CX600W V2 voeding...

600 w is genoeg voor alle onderdelen. case heeft 3 fans en cooler 2 en het moederboard heeft 4 connectors en 1 processor connector dus dat is precies genoeg.
ik zou toch een 660 ti nemen aangezien je dat txaa hebt.
verder ziet alles er netjes uit.

Edit: je behuizing is een mid tower. kijk ook even of de Noctua NH-U12P SE2 past in een mid tower.

Laatst bewerkt:
Inderdaad jammer dat je de GTX 560 Ti hebt gekocht want die kaart is al een paar jaar oud, ik zou zeggen terug ermee en omruilen voor GTX 660 of een GTX 650 Ti.

Sorry dat ik het er niet bij had vermeld, maar de GTX560 Ti SC heb ik een jaar geleden al gekocht. Later ga ik mijn GPU nog wel upgraden, maar nu heb ik daar geen geld voor en ik ben nog steeds tevreden met de 560 Ti.

Jesper

EDIT: @Laurensv99 Ik denk wel dat de Noctua NH-U12P SE2 in de 500R past, want iemand op YouTube heeft een Noctua NH-D14 in de 500R zitten. Dan lijkt me dat de NH-U12P SE2 ook wel past.

Laatst bewerkt:
Oké, dat maakt de zaak anders. Dan heb je inderdaad groot gelijk, een kennis van mij heeft ook een GTX 560 Ti en is hardcore gamer, dat gamed ook goed. Je hebt een goede processor, in neem aan de i5 3570K want de i5 3500K is een serie-lijn en geen individuele benaming voor een processor.

Haha, ik doe echt veel dingen verkeerd in dit bericht. De i5-3570K is het inderdaad, foutje.:o

Nog even doorsparen dan, en dan zou ik een GTX 660 of GTX 660 Ti kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan