Voeding werkt niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ameen

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Hey members

Ik heb zonet een zalman koeling erin gezet de moederbord eruit gezet en alles weer goed op zijn plaats gezet maar toen ik me PC ging starten gebeurde er helemaal niks.En de voeding draait ook niet terwijl hij eerst wel goed ging draaien ?? En als ik hem gewoon met stroom aansluit gebeurd er ook niks .. Wat is de probleem nou ??
Ik heb echt geen raad.

. Aub help

jah dat heb ik als eerst gedaan toen heb ik de hele moederbord uit de pc gehaald en weer aangesloten helaas dat heeft geen effect gehad. ik heb toen me voeding gewoon aan een stopcontact aangesloten het draait daar ook niet wat kan de probleem zijn??

knopje achterop voeding staat ook op aan?
en anders nog es kijken naar de powerswitch en resetswitch op je moederbord, heb je die niet toevallig verkeerd om?(dus met je resetknop het systeem starten?)

de probleem is ook ik weet ook niet hoe ik precies die power switch moet aansluiten trouwens kan ik zonder power switch mijn moederbord niet aan maken

Neej, je kan je moederbord/pc niet opstarten zonder de powerswitch, je zult dus eerst deze correct aan moeten sluiten ...

Welk moederbord heb je??

Beste..Whittey

Me vraag is opgelost alvast bedankt van je zeldzame tip:D

Ik had de powerswitch kabeltjes niet correct aangesloten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan