voeding ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar hij wil nu weer een nieuwe pc gaan kopen.... :D

Ik zal het even uitleggen.

In videokaart topic vroeg ik alleen naar een videokaart en toen werd mij erbij aangeraden om een nieuwe voeding te nemen. Omdat dat het videokaarten onderdeel was dacht ik dat als ik daar vragen over had, ik een nieuwe topic moest openen op de voeding afdeeling. Ik heb daarom mijn videokaarten topic als opgelost aangevinkt en toen ben ik hier heen gegaan om over die voeding te beginnen.

Toen in deze topic mij niet helemaal duidelijk werd of die voeding wel goed was voor mijn systeem heb ik maar een nieuwe geopend.

Ik probeer niet te spammen ofzo. Ik wil alleen zeker zijn over bepaalde dingen voordat ik het aanschaf.

Ik snap nu eigelijk nog steeds niet waarom die voeding wel op mijn systeem past. ik zoek namelijk naar een voeding die goed op mijn pc past, die genoeg watt heeft om nog een tijdje verder te kunnen dus 500 watt zoals ik dat hier uit moet begrijp. En ik wil niet een al te dure aanschaffen.

En inderdaad ik wil ook een nieuwe pc gaan aanschaffen. Die wordt namelijk voor mij alleen en die betaal ik ook zelf. De vragen die ik hier stel over videokaart etc. is voor de algemene pc die iedereen bij ons in huis gebruikt. Die moet namelijk een beetje geupdate worden. Mijn vader wil namelijk niet zoveel geld gaan uitgeven.

En ik ben jullie zeer dankbaar voor jullie hulp.

Groet Ic3man
 
Laatst bewerkt:
Ahaa. zo is het inderdaad wat duidelijker.
Bahalve dat het 2e draadje in voedingen echt dubbel was.
 
Dat maakt het idd. allemaal een stuk duidelijker!:thumb:

Persoonlijk wat betreft voeding, vindt ik de ocz die frankwannet in zijn link heeft aangeboden het "best". Ozc is gewoon één van de beste merken vind ik samen met enermax! Ik heb zelf goede ervaringen met deze voedingen! En omdat je zelf aangeeft 500 watt is dit een prima keus. Ook qua prijsverhouding!

Hier zal ik het verder dan bij laten;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan