Voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.
door hem te kopen en dan te passen.

als je een groot moederbord heb en minimaal 2 harde schijven en 2 floppy's raad ik je een wel wat grote voeding aan.

Groeten Kees,

Die slurpen niet veel energie hoor, de videokaart en de cpu zijn de boos doener.;)

Maar wat voor een specs heeft jouw pc?

Ik vraag me ook af wat de afmeting van het moederbord met de voeding te maken heeft??:p
floppy's???:D En 2 nog wel??
Als de voeding bedoelt is voor het systeem dat je bij je profiel hebt staan mag het geen probleem zijn....

Laatst bewerkt:
Dit heb ik zelf ook gehad. Ik had 2 oude computer uitelkaar gehaald en later kreeg ik er een 3e bij dat ook nog de enigste goede computer was. de behuizing was totaal niets dus daarom had ik voor de lol een houten kast gemaakt met het grootste moederbord erin en met 3 harde schijven maar ik had per ongeluk een kleine voeding erin gezet van 220 watt. probleem was dus de computer starte wel op maar als ik een spel opstarte plofte hij uit. later kwam ik erachter dat het de voeding was. Ik deed dus de voeding van de orginele computer erin van 310 watt en toen draaide de computer als een fieter. dus daarom zij ik dus al dat het misschien aan het moederbord kan liggen want des te groter des te meer stroom hij vreet. (lijkt me logisch)

Met Vriendelijk groet Kees Hakvoort.

Nou ja als je dat nou eenmaal zo vind. veel plezier zou ik zeggen.

Gr. Kees

Ik VINDT dat niet, het IS zo. De afmetingen van een moederbord hebben geen enkele invloed op het stroomverbruik, WEL de processor en videokaat en daarnaast de andere geplaatste en aangesloten hardware

Laatst bewerkt:
Dat is dus niet voor het systeem dat in je profiel staat maar ook hierbij geldt : no problem

Dat is dus niet voor het systeem dat in je profiel staat maar ook hierbij geldt : no problem

das waar ook die had ik nog niet aangepast
ik had hem gekocht van een oplichter op marktplaats die zei dat er 2gig inzat, 512mb geforce en 250gb harddisk...
niet altijd veilig dus:(

Natuurlijk wel,
maar dat hem ik zelf ook gehad, op het kleine moederbord deed die voeding het wel maar op de grote niet. dus toen lag het aan de voeding want toen ik er de zwaardere voeding op aansloot draaide hij wel normaal. Het kan in jou opzien wel wat anders zijn, maar in mijn ogen leek het dat.

Sorry dat ik zo gelijk negatief werd.
Gr. Kees

Ik heb even een vraagje,
hoe kan ik hier plaatjes in een topic zetten? (screenshots) ik wil 21 screenshots plaatsen maar een zo'n screenshot is al 8 Mb ik heb ze al veranderd in 1 Mb maar kleiner gaat echt niet omdat mensen ze dan niet kunnen lezen. Hoe doe ik dat? want het gaat maar tot 100 Kb

Gr. kees

Ik VINDT dat niet, het IS zo. De afmetingen van een moederbord hebben geen enkele invloed op het stroomverbruik, WEL de processor en videokaat en daarnaast de andere geplaatste en aangesloten hardware

Khad het niet tegen jou hoor:rolleyes:

Waarvan wil je 21 :shocked: screenshots gaan plaatsen? Iets wat zo ie zo al teveel is om naar Helpmij te gaan uploaden. Je kan beter een online webruimte gebruiken daarvoor en gaan linken in een topic. Zoiets als ik met mijn casemod topic gedaan heb.

ik heb hier een topic geopend over poorten openen. een lid van deze site wilde even mijn router inzien of ik die goed had ingesteld daarom wilde ik hem die screenshots laten zien maar dat probleem is inmiddels opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan