Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is de 24-polige stekker niet te splitsen naar een 20-polige? Bij de meeste 24-polige aansluitingen, kunnen er dan 4 eraf.
Die stekkers zijn niet altijd het zelfde!
ik bedoel daar mee de vorm. De een is een rond boogje en de ander een vierkant.
dat moet ook maar passen op zo'n moederbord.
als het niet past ben je genoodzaakt een 20 polige stekker ergens vandaan te halen. (misschien van je oude voeding?)
jongens, ik hoefde helemaal geen draadjes weg te halen. ik kon er gewoon een stukje afschuiven, waardoor hij past. ik heb de boel aangesloten, maar daar is al het tweede probleem: hij start niet op.
ik heb nu die voeding gekocht omdat met de oude voeding kortsluiting kwam. iedereen zei dat dat op een voedingprobleem wees, daarom kocht ik deze nieuwe. nu hij aangesloten is zie ik precies hetzelfde probleem als met mijn oude voeding... of kan het zijn dat ik iets niet goed heb aangesloten?![]()
Je kan een andere voeding proberen om te zien of de boel dan wel opstart. Gebeurd er dan nog niets, dan kunnen er meer onderdelen zijn doorgebrand.
Met die laatste vraag had ik al kunnen uitzoeken hoe groot de kans is dat er meer kapot is gegaan...Welk merk voeding had je nu eigenlijk?
En wat zat er verder in de pc?
1 van de 1e berichten in je vorige draadje was dit:
En
Met die laatste vraag had ik al kunnen uitzoeken hoe groot de kans is dat er meer kapot is gegaan...
Kan je de vraag alsnog beantwoorden?
En hoe is het nu? Krijg je totaal geen reactie als je op de aan/uit knop drukt?
Probeer de harde schijf en dvd-brander eens eruit te gooien. Soms zijn alleen deze kapot...
harde schijf en dvdspelers al afgekoppeld?das allemaal waar. het blijft akelig stil als ik op de knop druk, niks beweegt en niks maakt geluid... er zit weinig in, een harddisk, een dvd speler en één slot dat gebruikt wordt door de videokaart, een 6600... daar heb ik ook een beetje aan zitten prutsen met tutorials op youtube om het sneller te maken... maar toen ik mijn oude geforce mx2 erin deed gebeurde er ook niks...![]()
Knap. Je bent van heel slecht naar slecht gegaan...ik had een q-tec adt-350
gekocht: codegen 400w
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.